یک کشته و ۶ زخمی در سانحه تصادف جاده فریمان به تربت جام

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادف دو خودرو سواری در محور فریمان به تربت جام، یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت.

یک کشته و 6 زخمی در سانحه تصادف جاده فریمان به تربت جام

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد علیشاهی در گفتگویی از وقوع حادثه تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پراید و پژو 405 خبرداد و اظهارکرد: این حادثه، شب گذشته در جاده فریمان به سمت تربت جام رخ داد و متاسفانه یک کشته و 6 زخمی برجای گذاشت.

وی گفت: 3 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 برای امدادرسانی به مصدومان به محل تصادف اعزام شدند که 2 نفر از مصدومان توسط کارشناسان فوریت پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه یکی از مصدومان این سانحه در محل حادثه جان باخته بود، افزود: مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 164 پایگاه عملیاتی شامل 100 پایگاه شهری، 62 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 13 دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن 15 شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر