ببینید؛ شریعتمداری: پزشکیان از صدای خاموشان حمایت می‌کند /آیا جوابی دارید برای مردمان روستایی؟

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری «خبرآنلاین» با بیان اینکه صدای روستاییان را کسی نمی‌شنود، گفت: زبان تشکر مردم خیلی بیشتر از خدمات ما است. اما آیا جوابی دارید برای مردمان روستایی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد شریعتمداری وزیر اسبق کار، تعاون و رفاه اجتماعی معتقد است که افزایش دستمزدها متناسب با تورم نص صریح قانون است و اگر چنین نمی‌شود از قانون سرپیچی شده است.

شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد، گفت: کارگران در برابر این بی‌قانونی صدایشان در نمی‌آید؛ آنها صدای‌شان خاموش است اما کسی که قانون را اجرا نمی‌کند، اگر به معاد معتقد هستند، معاد و آخرتش گیر این کارگران است. پزشکیان می خواهد بیاید تا از صدای خاموشان حمایت کند.

او با بیان اینکه صدای روستاییان را کسی نمی‌شنود، گفت: زبان تشکر مردم خیلی بیشتر از خدمات ما است. اما آیا جوابی دارید برای مردمان روستایی؟

شریعتمداری تاکید دارد که جامعه پرستاران هم از جمله صدای بی‌صدایان است؛ اینجا که هستند بابت وضعیت مالی‌شان در فشار هستند و حتی وقتی مهاجرت هم می‌کنند، بابت از دوری وطن‌شان در فشار هستند.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر