۲۱ ایده تزیین میز تولد دخترانه با دیزاین های دوست داشتنی

تزیین میز تولد دخترانه شیک و لاکچری را می توانید در این بخش مشاهده کنید‌. این دیزاین ها متناسب فصل بوده و نسبت کم هزینه هستند.

21 ایده تزیین میز تولد دخترانه با دیزاین های دوست داشتنی

دیزاین نیز برای مراسم‌ ها و جشن‌ های مختلف ایده‌های جذابی بوده که شما می‌ توانید در این بخش با 21 ایده تزیین میز تولد دخترانه و تم‌های آن آشنا شوید.

تزیین میز تولد دخترانه:

برای این ایده‌ های جذاب و متنوع شما می‌ توانید از تم‌های مختلف رنگی استفاده کنید. برای دخترانی که در سنین بالاتر هستند، تم‌ های مناسب تم بنفش سفید و دیگر رنگ‌ ها بوده که در این بخش این نوع دیزاین‌ ها را مشاهده می‌ کنید. در سنین پایین‌ تر تم‌ های دخترانه اغلب صورتی بوده که با ترکیب سفید دیزاین‌ های خاصی خواهد بود. تزیین تولد با تم های جذاب را در لینک مشاهده کنید.

تزیین جالب میز تولد دخترانه

تزیین اتاق تولد دخترانه

شما می‌ توانید از دیزاین طلایی مشکی طلایی سفید که یک دیزاین لاکچری برای مجالس بزرگ شما می‌ باشد، استفاده کنید. این دیزاین‌ ها ارزان مقرون به صرفه و در عین حال یک دیزاین ساده شیک و بسیار لاکچری هستند. این نوع دیزاین‌ های متنوع شیک و جالب را می‌ توانید با پذیرایی عالی نیز بهتر کنید. به عنوان مثال فینگر فود ها و ظرف‌ های پذیرایی متنوع و دست ساز مجلس شما را زیباتر می‌ کند.

میز تولد دخترونه

میز تولد جدید

چند ایده میز تولد دخترانه

تم تابستانی تولد دخترانه:

برای داشتن یک تم بهاری تابستانی که گرم و متناسب با فصل باشد، شما می‌ توانید ابتدا فضای خود را متنوع کنید. داشتن فضای روباز می‌ تواند به دیزاین شما کمک کند. در صورتی که در منزل هستید، می‌ توانید فضای منزل را ابتدا کمی باز کرده وسایل اضافه را جمع کنید و از ترکیب‌ های سبز برای این دیزاین استفاده کنید. به عنوان مثال گل‌ های مخصوص فصل میوه‌ های مخصوص فصل برای دیزاین میز شما جذاب و جالب  می شود.

میز تولد رنگ خاص

میز تولد رنیگن کمان

میز تولد تم صورتی

میز تولد برای دختر

دیزاین لاکچری میز تولد:

برای داشتن یک دیزاین شیک و متنوع جالب شما می‌ توانید یک درختچه ساده و شیک دیزاین کرده و در تزیین خود استفاده کنید. درختانی که خشک بوده یا نهال‌ه ایی که هنوز کاشته نشدن بر انگیزه مناسب هستند. نهال را درون یک گلدان قرار دهید و با شکوفه‌ های صورتی مصنوعی و دیگر دیزاین های دلخواه تزیین کنید. تزیین میز تولد دخترانه با تم جدید را در این بخش مشاهده می کنید. تزیین تولد کم هزینه نیز ایده های جذابی است.

میز تولد لاکچری

ایده متنوع میز تولد دخترانه

میز تولد دخترانه جذاب

میز تولد دخترانه صورتی

دیزاین ساده و کم هزینه:

این نوع دیزاین‌ ها بسیار متنوع و زیاد هستند. با توجه به اینکه امروزه مراسم‌ ها در عین سادگی زیبایی خود را دارند. شما می‌ توانید از بادکنک و بادکنک‌ های سن برای دیزاین خود استفاده کنید. شما با استفاده از وسایل موجود در منزل می‌ توانید به دلخواه یک دیزاین شیک و متنوع داشته باشید.

میز تولد دخترانه طلایی

مدل میز تولد دخترانه

تاج گل‌ های مصنوعی که می‌ توانید این تاج گل‌ها را با استفاده از گل‌ های موجود در طبیعت نیز تهیه کرده و دیواره‌ها یا میز پذیرایی خود را با استفاده از آنها تزیین کنید. همچنین تم سفید و قرار دادن پارچه‌ های سفید بر روی میزها موجب شده دیزاین مجلل‌ تری داشته باشید. شما می‌ توانید دیوارها را با استفاده از نورها و ریسه‌ های نوری دیزاین کرده و از شمع‌ های مختلف برای دیزاین اطراف استفاده کنید.

میز تولد دخترانه به روز

میز تولد دخترانه جدید

میز تولد دخترانه لاکچری

نمونه تزیین میز تولد دخترانه تزیین میز تولد دخترانه

ایده تزیین میز تولد دخترانه

دیزاین‌ های رنگین کمانی که با استفاده از کیک رنگین کمان دسرهای رنگین کمانی و این تم تهیه می‌ شود نیز می‌ تواند جالب و متنوع باشد. شاید این دیزاین را در کمتر جای مشاهده کرده باشید. شما می‌ توانید یک میز متنوع را با استفاده از میوه‌ های مناسب فصل به عنوان مثال هندوانه و دیگر میوه‌ های رنگی تزیین کنید که با استفاده از میوه‌ ها می‌ توانید یک میز فوق العاده را داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان