شهادت حافظان صندوق رإی سندِ مظلومیت جمهوری اسلامی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری ، شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" در راه برقراری امنیت انتخابات را سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقانیت مردم سالاری دینی در ایران عزیز دانست.

شهادت حافظان صندوق رإی سندِ مظلومیت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه، شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" فرزندی از چهارمحال و بختیاری در حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان، را تبریک وتسلیت گفت.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون» «کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند. » (سوره توبه، آیه 20)

خبر شهادت مظلومانه دو تن از غیورمردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری، که یکی از آنها سرباز شهید "فرهاد جلیل" فرزندی از دیار غیورمردان سلحشور استان چهارمحال و بختیاری است، را محضر فرمانده معظم کل قوا، نیروهای خدوم فراجا، ملت بزرگوار ایران و خانواده معظم شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم و بر انتقام خون پاک مدافعان امنیت و حافظان آرای مردم تإکید داریم.

این حادثه تروریستی سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقانیت مردم سالاری دینی در ایران عزیز است که نشان داد خط دشمن برای تحریم و تخریب انتخابات هیچ حد و مرزی نمی شناسد و دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت بزرگ ما در اوج استیصال قرار گرفته اند و قادر به دیدن حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور به دست خویش نیستند.

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن تقدیر از زحمات همه مجریان و ناظران و مجاهدت های نیروهای حافظ امنیت انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مشارکت آحاد مردم در پای صندوق های رإی تشکر نموده و از مردم شهیدپرور و ولایتمدار و بصیرت استان چهارمحال و بختیاری دعوت می کند به منظور پاسداشت خون پاک شهدا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فرهاد جلیل حضور باشکوه یافته و با مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات 15 تیرماه، توطئه های دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی را خنثی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان