رفع مشکل آب شرب ۱۵۰۰ خانوار در شهرستان سامان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از رفع مشکل آب شرب دهستان شوراب صغیر ازتوابع شهرستان سامان با کمک خیرین خبر داد

رفع مشکل آب شرب 1500 خانوار در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین چهارمحال وبختیاری ،مهندس محمد کریمی با اعلام این خبر افزود: مشکل آب آشامیدنی چندین ساله دهستان شوراب صغیر با اجرای خط انتقال آب بطول 1200 متر با همکاری خیّرین و همیاری بین بخشی با شرکت آب و فاضلاب رفع شد.

مهندس کریمی گفت: اهالی این دهستان پنج ماه از سال ( خرداد تا مهر ماه) مشکل تامین آب داشتند که با اصلاح این خط انتقال آب آشامیدنی مشکلات تامین آب دهستان شوراب صغیر در شهرستان سامان مرتفع گردید.

وی در خصوص همکاری خیرین در این طرح آبرسانی افزود: 800 متر از لوله تعویض شده در این پروژه با لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر 160 میلی متری را خیّر محترم و همچنین تهیه و حمل خاک سرندی را دهیاری و شورای اسلامی متقبل شدند.

مدیرعامل آبفا استان از جمله خصوصیات بارز اجرای این خط 1200 متری را مشارکت خوب دهیاری ، شورای اسلامی ، همکاری خیّر محترم همچنین پیگیری های مدیریت و اجرای همکاران امور آبفای شهرستان سامان برشمرد.

مهندس محسن ثانی مدیر امور آبفای شهرستان سامان هم گفت حدود 4 هزار نفر جمعیت در قالب هزار و پانصد خانوار در دهستان شوراب از توابع شهرستان سامان سکونت دارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر