ثبت دو حدنصاب استانی رشته دوو میدانی توسط ورزشکاران مشهدی

رییس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد کیش از ثبت دو حدنصاب استانی رشته دوو میدانی توسط ورزشکاران مشهد در کیش برای اولین بار خبر داد.

ثبت دو حدنصاب استانی رشته دوو میدانی توسط ورزشکاران مشهدی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، عباس کاوسی با اعلام این خبر افزود: برای نخستین بار دو حدنصاب استانی رشته دوو میدانی در مسافت های ده و سی کیلومتر با روش معکوس در آب و هوای گرم و شرجی کیش به ثبت رسید.

او افزود: دو ورزشکار مشهدی رشته دوومیدانی با شعار خلیج همیشه فارس و با هدف ترویج ورزش همگانی این دو حدنصاب را ثبت کردند.

کاووسی خاطرنشان کرد: امیر حسین وحدت پرست مسافت ده کیلومتر را با وزنه ده کیلوگرمی و با حالت معکوس دویدن در مدت یک ساعت و سی و شش دقیقه برای نخستین بار در مرحله استانی این حد نصاب را در کیش ثبت کرد.

امیر حسین وحدت پس از ثبت این حدنصاب، گفت: بیش از یکسال برنامه‌ریزی و تلاش کردم و با توجه به شرایط آب و هوایی کیش هر روز ساعت‌ها زیر نظر مربیانم آقایان سعید رضایی فر و یوسف محمودی تمرین می‌کردم تا بتوانم این حدنصاب را ثبت کنم.

مرتضی میانتویی دیگر ورزشکار دونده نیز مسافت سی کیلومتر را معکوس در مدت چهار ساعت و چهل و نه دقیقه دوید و برای نخستین بار در مرحله استانی این حد نصاب را در کیش ثبت کرد.

مرتضی میانتویی هم گفت: در حدود یکسال تمرینات منظمی داشتم و خوشحالم که تلاش هایم نتیجه داد و توانستم با هدف توسعه ورزش همگانی در کنار خلیج همیشه فارس این حدنصاب را ثبت کنم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان