تعویض سریع و آسان درب حمام و سرویس با درب های ضد آب

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن کالا ها تغییرات زیادی در زندگی امروزه شکل گرفته است. کیفیت و کارایی محصولات جدید امکان دسترسی به قابلیت های بیشتر را فراهم کرده است.

تعویض سریع و آسان درب حمام و سرویس با درب های ضد آب

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن کالا ها تغییرات زیادی در زندگی امروزه شکل گرفته است. کیفیت و کارایی محصولات جدید امکان دسترسی به قابلیت های بیشتر را فراهم کرده است. یکی از این محصولات که از گذشته دارای معایبی بوده و امروزه با تغییر متریال و کیفیت ساخت معایب آن مرتفع شده است، درب های حمام و سرویس بهداشتی هستند. تقریبا در اکثر خانه ها و مناطق مختلف دیده ایم که درب سرویس بهداشتی و یا درب حمام از قسمت پایین شروع به پوسیدن کرده و ظاهر بدی به خود گرفته است. از طرفی به خاطر ایجاد منافذ در پایین درب محل مناسب برای تخم گذاری سوسک ها و رشد قارچ ها و باکتری ها میگردد. البته برای رفع این مشکل چند سالی است که چند مدل درب ضد آب در بازار موجود شده است و مقاومت خوبی در برابر آب دارند اما دارای معایبی از جمله ظاهر ساده و معمولی، وزن بسیار زیاد، بوی نامطبوع و عدم همخوانی با طراحی و معماری ساختمان دارند.

راهکار های زیادی برای جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد پوسیدگی درب های اتاقی و چوبی و MDF وجود دارد، اما تجربه ثابت کرده است هیچ کدام از این راه حل ها دائمی نیست و پس از گذشت مدتی پوسیدگی درب ها شروع می شود. بهترین راه استفاده از درب های ضد آب جدید است که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

درب ضد آب مناسب درب حمام و سرویس بهداشتی

درب ضد آب هیراد سری جدیدی از درب های ساختمانی است که با استقبال بی نظیری از سوی سازندگان مواجه شده است. این درب ها تماما ضد آب بوده و با توجه به نوع متریال داخلی حتی اگر داخل آب هم قوطه ور شود باز هم به هیچ عنوان آب را به خود جذب نکرده و هیچ گونه تغییر شکلی در آن ایجاد نمی گردد. از درب ضد آب هیراد میتوان برای درب حمام، درب سرویس بهداشتی، درب حمام نستر و ... استفاده کرد. وزن مناسب، استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک و امکان ساخت در طرح و رنگ های متفاوت از جمله مزایا و خصوصات خاص این درب ها است.

مشخصات درب ضد آب هیراد

درب های هیراد به صورت بسته بندی شده و دارای شناسنامه ارسال می گردد. این درب ها دارای 5 سال گارانتی بوده و با توجه به نوع ساختار امکان سفارش درب اتاق و درب سرویس با ظاهر مشابه امکان پذیر است. با توجه به اینکه درب اتاق نیازی به ضد آب بودن ندارد، سفارش درب اتاق از MDF تولید شده و فقط درب حمام و سرویس بهداشتی از جنس ضد آب تولید می گردند. ظاهر درب های اتاقی و سرویس و حمام دقیقا مشابه هم بوده با این تفاوت که مغز کار متفاوت است. با این انتخاب قیمت درب ضد آب و درب اتاقی بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و نیازی به اینکه تمام درب ها از نوع ضد آب انتخاب شوند نیست.

یک مزیت بسیار مهم این درب ها تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ و مدل درب اتاقی هیراد است، که برای همه مدل معماری و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. همچنین امکان سفارشی سازی درب مطابق نظر و سلیقه خریدار نیز امکان پذیر است.

چهارچوب ضد آب درب

در صورت انتخاب درب با چهار چوب، چهار چوب ارائه شده نیز از نوع ضد آب ارائه می گردد و میتوان برای چهارچوب درب حمام و سرویس بهداشتی از چهارچوب ضد آب استفاده کرد. رنگ روکش چهار چوب درب ضد آب میتواند همانند درب و یا متفاوت با درب تولید و ارائه گردد. استفاده از چهارچوب درب هیراد علاوه بر کاهش هزینه ها باعث ایجاد ظاهر زیباتر و شکیل تر شده و از طرفی با توجه به اینکه نصب چهار چوب و درب هیراد در مرحله پایانی عملیات ساختمانی انجام شده نیازی به نقاشی و ترمیم و ... نمی باشد.

تعویض سریع و آسان درب حمام و سرویس با درب های ضد آب

جنس درب اتاق

درب های ضد آب هیراد از جنس مواد پلیمری با کیفیت، نو و درجه یک می باشد. ساختار و نحوه تولید درب به گونه ای می باشد که عمر مفید و ماندگاری این درب بسیار بالا است. روکش های استفاده شده بر روی این درب ها دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد و در صورتی که پوشش رنگ پلی اوریتان مورد نظر باشد امکان رنگ آمیزی با رنگ پلی اوریتان نیز میسر است. مواد استفاده شده در تولید درب امکان بازیافت دارند و باعث آلودگی محیط زیست نمی گردند. این درب ها مانند درب های ضد آب پلی وود و ABS محدودیت طرح و رنگ ندارند.

تعویض سریع و آسان درب حمام و سرویس با درب های ضد آب

مدل درب داخلی

درب داخلی و درب اتاق هیراد در دو سبک رپینگی و ساده تولید می گردد. این موضوع باعث افزایش تنوع مدل درب داخلی و اتاقی شده و امکان ساخت درب با هر سبک و طرحی را میسر کرده است. درب داخلی با طرح مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، مینیمال و ... در این نوع درب ها قابل تولید است.

درب داخلی ضد آب

نصب درب اتاق بر روی چهارچوب از جنس خود درب توسط لولا پروانه ای از جنس استیل انجام میگردد. نصب چهار چوب درب داخلی هیراد نیز توسط چسب فوم پای اورتان صورت می پذیرد. این درب داخلی مقاومت بسیار خوبی در برابر بخار آب و رطوبت دارد.

قیمت درب ضد آب

قیمت درب ضد آب هیراد بسته به طرح و مدل انتخابی و اندازه درب مورد نظر محاسبه می گردد. برای دریافت قیمت درب ضد آب می توانید به وب سایت هیراد درب مراجعه نموده و پس از انتخاب مدل و رنگ و اعلام ابعاد پیش فاکتور دریافت نمایید.

نحوه خرید

شما میتوانید درب های داخلی هیراد را از دفاتر فروش در تهران، مشهد، شیراز، بوشهر، بندر عباس، قشم و ... خریداری نمایید. شماره های تماس 02144088935 و 05138387100 و همچنین وب سایت هیراد درب جهت خرید و مشاوره در روز های غیر تعطیل از ساعت 9 تا 21 پاسخگوی شما هستند.

تعویض سریع و آسان درب حمام و سرویس با درب های ضد آب

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر