۱۰ محصول پرفروش برند سام سرویس + نقد و بررسی

محصولات برند سام سرویس شامل انواع ماشین لباسشویی، یخچال فریزر ساید با ساید، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولر گازی، دستگاه تصفیه هوا و همین‌طور لوازم آشپزخانه توکار هستند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی ۱۰ محصول پرفروش برند سام سرویس بپردازیم.

10 محصول پرفروش برند سام سرویس + نقد و بررسی

محصولات برند سام سرویس شامل انواع ماشین لباسشویی، یخچال فریزر ساید با ساید، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولر گازی، دستگاه تصفیه هوا و همین‌طور لوازم آشپزخانه توکار هستند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی 10 محصول پرفروش برند سام سرویس بپردازیم. اگر شما نیز مایل هستید که اطلاعات مفیدی درباره این محصولات به‌دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

محصولات محبوب برند سام سرویس از نظر خریداران

10 محصول پرفروش برند سام سرویس به شرح زیر هستند:

1. یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR60-RZ60/W

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR60-RZ60/W، محصولی جادار و با کیفیت بالاست که برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی که فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند، ایده‌آل به نظر می‌رسد. این یخچال فریزر دارای دو محفظه جداگانه، یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر است. برای قسمت یخچال این محصول، قفسه‌های قابل تنظیم، کشوها و محفظه‌های درب درنظر گرفته شده‌ است؛ فریزر آن نیز قفسه‌های قابل تنظیم و کشوهای مختلفی دارد.

2. یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/W

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/W، چنان‌که از اسمش معلوم است، 32 فوت ظرفیت دارد و با دو محفظه جداگانه، قفسه‌های قابل تنظیم، کشو، محفظه‌های درب، یخ‌ساز و آبریز، انجماد عمیق، پنل کنترل لمسی، طراحی استیل ضدزنگ و...، محصولی ایده‌آل به نظر می‌رسد. یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/W رتبه‌بندی‌های مثبتی نیز از کاربران دریافت کرده است.

10 محصول پرفروش برند سام سرویس + نقد و بررسی

3. یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR60-RZ60/S

ازجمله ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR60-RZ60/S می‌توان به کمپرسو اینورتر، سیستم خنک‌کننده چندگانه، فیلتر آب، یخ‌ساز و آبریز، سیستم انجماد عمیق، قفسه‌های قابل تنظیم، پنل کنترل لمسی و... اشاره کرد. مصرف انرژی این یخچال نیز گرید A است و به لحاظ قیمتی در محدوده متوسط رو به بالا قرار دارد.

4. یخچال و فریزر 33 فوت سام مدل RT-600

یکی دیگر از محصولات پرفروش برند سام سرویس، یخچال و فریزر 33 فوت سام مدل RT-600 است. ارتفاع، عرض و عمق این محصول به‌ترتیب 183 در 71 در 66 سانتی‌متر هستند. از جمله ویژگی‌های آن نیز می‌توان به سیستم خنک‌کننده چندگانه، فیلتر آب، یخ‌ساز و آبریز، سیستم انجماد عمیق و قفسه‌های قابل تنظیم اشاره کرد. یخچال و فریزر 33 فوت سام مدل RT-600، پنل کنترل لمسی نیز دارد.

5. یخچال و فریزر 28 فوت سام مدل RT- 600

یخچال و فریزر 28 فوت سام مدل RT-600 انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های متوسط ​​یا کوچک است که به دنبال یخچال فریزری با کیفیت بالا و جادار با قیمت مناسب هستند. این محصول با ظرفیت 28 فوت، برای نگهداری مواد غذایی شما، فضای کافی دارد و از ویژگی‌های مفیدی بهره می‌برد که آن را به انتخابی کاربردی برای آشپزخانه شما تبدیل کرده‌اند.

6. ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186 محصولی 15 نفره با ارتفاع، عرض و عمق به ترتیب 85 در 60 در 55 سانتی‌متر است. برنامه‌های شست‌وشوی این محصول شامل موارد زیر هستند:

  • شست‌وشوی معمولی
  • شست‌وشوی اقتصادی
  • شست‌وشوی ظروف حساس
  • شست‌وشوی سریع
  • شست‌وشوی میوه
  • خیساندن

ازجمله ویژگی‌های قابل توجه دیگر این ماشین ظرفشویی برند سام سرویس می‌توان به سیستم خشک‌کن قوی، قفسه‌های قابل تنظیم، سبد مخصوص قاشق و چنگال، فیلتر قابل شست‌وشو، نمایشگر LED و مصرف آب و انرژی پایین اشاره کرد.

7. ماشین ظرفشویی سام مدل DW192 ST

ماشین ظرفشویی سام مدل DW192 ST انتخابی عالی برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی است که به فضای ذخیره‌سازی زیاد و ظرفیت بالا برای شست‌وشوی ظروف احتیاج دارند. جاداربودن، کیفیت بالا، برنامه‌های شست‌وشوی متنوع، کم‌مصرف‌بودن، قابلیت اتصال به وای‌فای و قیمت مناسب را می‌توانیم از جمله مزایای ماشین ظرفشویی برند سام مدل DW192 ST بدانیم.

10 محصول پرفروش برند سام سرویس + نقد و بررسی

8. ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1475I ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-Q1475I دارای ظرفیت 8 کیلوگرم است و ارتفاع، عرض و عمق به ترتیب 85 در 60 در 55 سانتی‌متر دارد. این محصول از برنامه‌های شست‌وشوی معمولی، سریع، دستی، پشمی، ورزشی، ضدحساسیت و خودکار بهره می‌برد. ازجمله سایر ویژگی‌های آن می‌توان به موتور Inverter BLDC، قفل کودک، صفحه نمایش LED، مصرف آب و انرژی پایین و قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو اشاره کرد.

9. ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1465I ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1465I با ظرفیت 9 کیلوگرم، دارای موتور تسمه‌ای BLDC است. سیستم عیب‌یابی هوشمند، قفل کودک، قابلیت اضافه‌کردن لباس حین شست‌وشو و...، از جمله ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند. رتبه‌بندی انرژی این ماشین لباسشویی نیز A+++ است.

10. جاروبرقی سام مدل VC-9025

جاروبرقی سام مدل VC-9025، قدرت مکش 2000 واتی دارد و ظرفیت مخزن آن نیز به 5 لیتر می‌رسد. این محصول به فیلتر HEPA مجهز شده است و محدوده صدای آن موقع کارکرد، 75 دسی‌بل است. لوازم جانبی جاروبرقی سام مدل VC-9025 شامل لوله تلسکوپی، برس فرش و موکت، برس جاروبرقی سطوح صاف، مبدل گوشه‌ای و فیلتر اضافه هستند.

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، پرفروش‌ترین محصولات برند سام سرویس در تنوع کالایی بالایی قرار دارند. این برند توانسته است در حوزه لوازم خانگی برقی بسیار موفق ظاهر شود و محصولاتی با ویژگی‌ها و کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب را به بازار عرضه کند.

شما تا به‌حال کدام ‌یک از محصولات برند سام سرویس را خریداری کرده‌اید؟ تا چه اندازه از عملکرد آن رضایت داشتید؟ در صورت تمایل، دیدگاه و تجربیات خود را در بخش نظرات وب‌سایت با ما و دیگر کاربران ما به بحث و اشتراک بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر