سوال مهم زیدآبادی: اگر امروز مشخص شود که مشارکت بالای ۵۰ درصد است، نیروهای برانداز چه چیزی برای گفتن خواهند داشت؟

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار یادداشتی نوشت: نیروهای برانداز که "مشروعیت" جمهوری اسلامی را به میزان مشارکت مردم در انتخابات گره زده‌اند و بر همین مبنا، تمام امکانات تبلیغی و جنگ روانی خود را در جهت تحریم انتخابات بسیج کرده‌اند، اگر امروز مشخص شود که بیش از ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند، حرف فردایشان چیست؟

سوال مهم زیدآبادی: اگر امروز مشخص شود که مشارکت بالای 50 درصد است، نیروهای برانداز چه چیزی برای گفتن خواهند داشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرام خودش نوشت:

نیروهای برانداز که "مشروعیت" جمهوری اسلامی را به میزان مشارکت مردم در انتخابات گره زده‌اند و بر همین مبنا، تمام امکانات تبلیغی و جنگ روانی خود را در جهت تحریم انتخابات بسیج کرده‌اند، اگر امروز مشخص شود که بیش از 50 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند، حرف فردایشان چیست؟

آیا قرار است به مشروعیت نظام اعتراف کنند؟

یا اینکه نرخ مشارکت اعلام شده را تقلب و دروغ خواهند دانست؟

یا اینکه توپخانۀ تبلیغاتی خود را علیه اکثریت رأی دهنده نشانه خواهند گرفت و آنها را به جهل و حماقت و خیانت و جنایت متهم خواهند کرد؟

کسانی را می‌شناسم که به دلایلی کاملاً متفاوت و حتی مغایر انگیزه و هدف نیروهای برانداز ،میل و علاقه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارند، اما صرفاً در واکنش به نوع برخورد شبکه‌های مدافع تحریم و براندازی در خارج از کشور، اسب خود را برای حضور در پای صندوق رأی زین کرده‌اند! در واقع قصدشان این است که روی آنها را هم کم کنند!

طیف گسترده‌ای از نیروهای حامی براندازی، در روش و عمل و زبان خود، حد و مرزهای کنش مدنی را نگاه نمی‌دارند و حریم و حرمت بیگناهان را می‌شکنند. آنها مانند برخی از همتایان داخلی خود در داخل حکومت، اصولاً نیاموخته‌اند که " دیگران را نباید نادیده گرفت چرا که دیگران بزرگترین چالش‌اند!" این جملۀ شریفِِ یک متفکر اسپانیایی است.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان