هشدار ستاد جلیلی به رسانه ها: خبر انصراف را منتشر کنید، شکایت می کنیم /ادعاهای رجانیوز چند ساعت مانده به آغاز رأی گیری

ستاد سعید جلیلی اعلام کرده از هر رسانه ای که خبر انصراف او را منتشر کند شکایت خواهد کرد.

هشدار ستاد جلیلی به رسانه ها: خبر انصراف را منتشر کنید، شکایت می کنیم /ادعاهای رجانیوز چند ساعت مانده به آغاز رأی گیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند ساعت مانده به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات مجلس خبرها از گوشه و کنار حکایت از تلاش ها برای انصراف دادن قالیباف یا جلیلی و اجماع در جبهه انقلاب است.

تا این لحظه خبرها درباره انصراف هر دو کاندیدا تکذیب شده است.

در همین راستا، کمیته حقوقی ستاد سعید جلیلی اعلام کرده از تمام رسانه هایی که خبر انصراف او از انتخابات را منتشر کرده اند، شکایت خواهد کرد.

سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری و حامی جلیلی در انتخابات نیز نوشته است؛«در ساعات پایانی مانده به انتخابات ریاست جمهوری، برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری به صورت هماهنگ شده و با هدف ایجاد تردید و تزتزل در بدنه حامیان دکتر سعید جلیلی انتشار به اخبار کذب متنوعی ازجمله کناره‌گیری وی از صحنه رقابت‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

این رسانه مدعی شده است؛ این عملیات سنگین رسانه‌ای که از روزهای گذشته با پول‌پاشی و یارگیری از چهره‌ها و رسانه‌های بدنام فضای مجازی آغاز شده، در نوبت‌های متعددی اقدام به نشر اخبار کذب کرده است.

در پایان نیز تاکید شده؛ با توجه به اهداف این کمپین تبلیغاتی و جهت خنثی شدن مکر بدخواهان، حامیان سعید جلیلی اخبار مربوط به ایشان را از رسانه‌های رسمی و ستاد وی پیگیری کرده و از گرفتار شدن در دام تردیدافکنان و بدخواهان خودداری کنند.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان