اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تمام فرمانداریها و بخشداریهای کردستان به منظور تهسیل در فرآیند کاری به صورت ۱۰۰درصد به فناوری فیبرنوری تجهیز و متصل هستند.

اتصال 100درصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به فناوری فیبرنوری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آزاد حکمت با بیان اینکه زیرساخت فیبرنوری به صورت 100درصدی برای فرمانداریها و بخشداریهای کردستان ایجاد و فراهم شده است، اظهار کرد: این مهم در تسریع بخشی و کیفیت فرآیندها و امور اداری آنها تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: تامین امنیت در انتقال داده های بین سازمانی بربستر مطمئن ، ایجاد شرایط مطلوب در خدمترسانی به مراجعین از وظایف مخابرات نسبت به مشتریانG. و کلان است که بر اساس شاخص ها و معیارهای موجود عملیاتی شده است.

حکمت با اشاره به برخی حساسیت های موجود در بخش امنیت و حفاظت از اسناد الکترونیکی در ادارات خاطر نشان ساخت: مخابرات منطقه علاوه بر رسالت ها و استراتژیهای کاری خود در راستای تحقق برنامه مسولیت اجتماعی نیز در کوتاه ترین زمان نسبت به تجهیز فرمانداریها و بخشداریها به فیبر نوری و ایجاد زیرساخت های آن اقدام نموده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه و اجرای کامل کابلکشی فیبرنوری در بخشداریها و فرمانداریهای استان بیان داشت: این مهم شرایط برگزاری انتخابات و هرگونه فعالیت الکترونیکی و اینترنتی را در سطح مطلوب فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: زیرساخت های ارتباطی در شعب اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در استان ایجاد شده است.
حکمت ارتقا و بروزرسانی زیرساختهای مخابراتی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان را از برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و افزود: این منطقه نیز همسو با سیاست های کلان مخابرات ایران با سرمایه گذاری و ایجاد فضای بهترشرایط بهره مندی مشتریان از سرویس ها و خدمات مخابراتی را مهیا ساخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان