کنایه های دقیقه نودی سعید جلیلی به ظریف و روحانی /در ۱۱ سال گذشته تلاش کردم ظرفیت‌های ایران را شناسایی کنم

سعید جلیلی گفت:باید به آنچیزی که در شان ملت ایران است در ۵ سال آینده برسیم.

کنایه های دقیقه نودی سعید جلیلی به ظریف و روحانی /در 11 سال گذشته تلاش کردم ظرفیت‌های ایران را شناسایی کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی،، نامزد ریاست جمهوری در بخش پایانی مناظره چهارم اظهارات خود را بیان کرد.

اهم صحبت‌های وی از این قرار است:

*حضرت علی علیه السلام فلسفه دولت را این‌طور بیان می‌فرمایند که «لولا حضور الحاضر وقیام الحجة بوجود الناصر وما أخذ الله علی العلماء ألا یقاروا علی کظة ظالم ولا سغب مظلوم» یعنی اگر مردم اینگونه پای کار می‌آیند، اعلام آمادگی می‌کنند، برای اینکه دین خدا برپا بشود و از سوی دیگر خداوند عهد گرفته است که در برابر گرسنگی محرومان و پرخوری ستمگران ساکت ننشینید؛ این وظیفه بر همه است که قیام کنند.

*اگر این نباشد به قول حضرت علی علیه السلام این است که «أَلقَیتُ حَبلَها علی غاربِهِا» اگر این نباشد من این افسار حکومت را بر گردن شتر خود می‌اندازم و این را نمی‌خواهم، امروز یک وظیفه بزرگ داریم و مردم پای کار آمده‌اند و این مردم بودند که در 45 سال گذشته برای کشور ما قدرت و عظمت تولید کرده‌اند.

*همین مردم می‌توانند پیشرفت و جهش را برای کشور تولید کنند و این ممکن است.

* با شناخت یک جهان فرصت می‌توانیم یک ایران جهش ایجاد بکنیم با کمک مردم و این به شرط آن است که استعدادی را کنار نگذاریم و همه مردم را ببینیم و کسی را از این دایره خارج نکنیم.

*هر کسی در حد وسع توانایی خودش این احساس رضایت را داشته باشد. که امروز می‌تواند استعداد خودش را به نفع کشور راه بیندازد.

*در 11 سال گذشته به جای آنکه در جلسات محفلی وقت خودمان را هدر دهیم سعی کردیم که در استان‌ها و روستاها و کارگاه‌های مختلف حضور پیدا کنیم و ظرفیت‌ها را بشناسیم از سیستان و بلوچستان تا کردستان و از شهرهای شمال تا جنوب همه این‌ها را بررسی کردیم.

*بدترین چیز این است که کسانی بخواهند با حقوق مردم در ایام مثل انتخابات وارد معامله شوند و حق مردم را معامله کنند وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم است مشارکت دادن خود مردم.

*می‌گوییم هر ایرانی یک نقش پرشکوه باید هر ایرانی بتواند نقش خود را ایفا کند.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان