آغاز مذاکره استقلال با یک ملی‌پوش

مهاجم استقلال خوزستان که موردتوجه تیم‌های مدعی جدول است، اکنون مذاکره خود را با استقلال استارت زده است.

آغاز مذاکره استقلال با یک ملی‌پوش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد آقایی‌پور پدیده فصل گذشته لیگ برتر که با درخششی جالب توجه توانست یکی از نفرات تاثیرگذار در مسیر بقای استقلال خوزستان لقب گیرد، اکنون بار دیگر در پنجره تابستانی موردتوجه تیم‌های مدعی قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس فصل گذشته تمایل زیادی داشت تا این بازیکن را به خدمت بگیرد و در چند مرحله نیز در پنجره زمستانی با وی به مذاکره پرداخت که درخواست بالای مالی باشگاه استقلال خوزستان مانع از این اتفاق شد. در نهایت آقایی پور کار را در استقلال خوزستان که گزینه سقوط بود دنبال کرد و توانست با عملکردی جالب توجه در مسیر فرار آنها از منطقه سقوط با گل‌های خود تاثیرگذار ظاهر شود. او بر اساس این عملکرد توانست نظر امیر قلعه نویی را نیز برای حضور در تیم ملی جلب کند و یکی از نفرات مورداعتماد او در مسیر مقدماتی انتخابی جام جهانی باشد.

با شروع پنجره تابستانی و در شرایطی که این بازیکن همچنان با استقلال خوزستان قرارداد داشت، بار دیگر بحث انتقال او به چهار تیم مطرح پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و همچنین استقلال بار دیگر داغ شد.

آقایی پور اما از تیم‌های خواهان خود درخواست فرصتی 10 روزه برای استراحت و فکر کردن درباره شرایط را کرد و طی این مدت در مسافرت به سر برد. اما اکنون آخرین خبر از مذاکره جدی استقلال با این مهاجم جوان شنیده می‌شود.

باشگاه استقلال با آگاهی از حضور این مهاجم جوان و 24 ساله در تهران، باب مذاکره جدی با وی را استارت زده و از دقایقی پیش جلسه طرفین شروع شده است و باید دید خروجی آن چه خواهد شد.

این در حالیست که پیش از این گفته می‌شد جواد آقایی پور قصد دارد فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند و به عنوان لژیونر کار را دنبال کند.

به نقل از یکی از حاضرین در هلدینگ خلیج فارس از آغاز این جلسه با حضور مدیران این مجموعه و همچنین اعضای فنی تیم استقلال در حال برگزاری است و باید دید سرانجام آن چه خواهد شد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان