ماهان شبکه ایرانیان

۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان صادر شد

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: در سه ماه اول امسال، تعداد ۱۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان گلستان صادر شد.

19 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان صادر شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس از گنبدکاووس، سیدمهدی حسینی در جمع خبرنگاران در گرگان اظهارکرد: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید کننده یا ارائه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال، جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شد و در این جلسات، تعداد 19 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

مدیرکل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: از تعداد 19 پروانه صادر شده برای واحدهای تولیدی استان، تعداد 15 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

وی ادامه داد: پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است.

حسینی گفت: هر قدر در زمینه گسترش استانداردسازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم‌تر می شود.

وی بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال نیز 32 پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال، 52 پروانه تعلیق و 25 پروانه نیز تمدید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان