خدمات نمایندگی بکو، بوش و مدیا در رشت

ما در این مطلب خدمات نمایندگی بکو، نمایندگی بوش و نمایندگی مدیا در رشت را برای شما شرح می‌دهیم تا بدانید که این مراکز چه اندازه از شما پشتیبانی می‌کنند

به هر حال این مسأله کاملاً طبیعی است که یک وسیله برقی بنا به دلایلی خراب شود. برای مثال اگر وسایل برقی به محافظ وصل نباشند و یا در استفاده از وسیله برقی نکات لازم را رعایت نکنید، قطعاً آسیب‌هایی به موتور آن وارد خواهد شد. در چنین شرایطی است که شما حتماً نیاز به تعمیرکاران حرفه‌ای خواهید داشت. خبر خوش به مشتریان برند بکو، بوش و مدیا در رشت این که نمایندگی‌های متعددی از این سه برند در رشت راه‌اندازی شده است. ما در این مطلب خدمات نمایندگی بکو، نمایندگی بوش و نمایندگی مدیا در رشت را برای شما شرح می‌دهیم تا بدانید که این مراکز چه اندازه از شما پشتیبانی می‌کنند و دیگر دغدغه تعمیرات وسایل برقی خود را نداشته باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در رشت

خدمات نمایندگی بکو در رشت

  • تعمیر در محل

اولین اقدام مثبتی که توسط نمایندگی بکو در رشت انجام شده است، بحث تعمیرکار سیار می‌باشد. وقتی شما با این مرکز تماس می‌گیرید و گزارشی از خرابی دستگاه را ارائه می‌کنید، در صورتی که نمایندگی به این نتیجه برسد وسیله برقی باید توسط تکنسین بازبینی شود، در اولین زمان که شما در منزل حضور دارید، تعمیرکار را عازم منزل شما خواهد کرد و با کیفیت بسیار بالا تعمیرات انجام می‌شود.

  • ارائه خدمات با ضمانتنامه

تفاوتی نمی‌کند که یک تعمیرات جزئی بر روی دستگاه انجام شده است و یا وسیله برقی آسیب دیده و تعمیرکار تعمیرات اساسی را برای وسیله انجام داده است؛ به هر حال گارانتی با اعتبار طولانی با نام تعمیرکار و مهر نمایندگی بکو در رشت به شما تحویل داده می‌شود. در نتیجه اگر دوباره خرابی در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، خدمات رایگان برای شما ارائه می‌شود.

  • خدمات ۲۴ ساعته

در هر زمان از شبانه روز که وسیله برقی دچار مشکل شد، با نمایندگی بکو در رشت تماس بگیرید. به هر حال خرابی برخی از وسایل همانند یخچال و فریزر، واقعاً نگران‌کننده است چون باید هر چه زودتر تعمیرات انجان شود تا مواد غذایی فاسد نشوند.

  • استفاده از قطعات اورجینال

در بازار قطعات چینی بسیار زیادی وجود دارد که اگر این قطعات برای وسایل برقی استفاده شوند، طول عمر مفید موتور دستگاه به شدت کاهش می‌یابد. اما نمایندگی بکو در رشت متعهد است فقط از قطعات اورجینال دارای گارانتی استفاده کند. وقتی گارانتی را تحویل بگیرید، مطمئن خواهید شد که این قطعات اصل هستند.

خدمات نمایندگی مدیا در رشت

آیا شما وسایل برقی برند مدیا را استفاده می‌کنید و اکنون برای تعمیرات برخی از آن‌ها دچار مشکل شده‌اید و نمی‌دانید چگونه تعمیرکار حرفه‌ای را پیدا کنید؟ در این قسمت از مطلب با ما همراه باشید تا خدمات نمایندگی مدیا در رشت را برای شما شرح دهیم:

  • تعمیرکار سیار برای شما در نظر گرفته شده است تا با مراجعه به منزل شما، مسئولیت جابجایی وسیله برقی از دوش شما برداشته شود. به هر حال جابجایی برخی وسایل همانند یخچال و فریزر واقعاً سخت می‌باشد.
  • نمایندگی مدیا در رشت همه خدمات خود را با گارانتی ارائه می‌کند.
  • تکنسین‌ها باید تلاش خود را داشته باشند که قطعات معیوب را تعمیر نمایند. اما در صورت نیاز به تعویض قطعات، حتماً از قطعات اورجینال دارای گارانتی برای وسیله برقی معیوب استفاده خواهد شد.
  • طبق قوانین نمایندگی مدیا در رشت، تعمیرکار باید هزینه‌ها را طبق نرخ اتحادیه برآورد کند.
  • اگر گارانتی وسیله برقی دارای اعتبار می‌باشد، تعمیرکار باید حتماً تخفیف‌های بسیار خوبی را به مشتری اعمال نماید.
  • نمایندگی مدیا در رشت خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌کند.

تعمیرات لوازم خانگی در رشت

خدمات نمایندگی بوش در رشت

برند بوش شهرت بسیار زیادی در جهان دارد ولی در چند سال اخیر در ایران تعداد محصولات این برند بسیار کم شده است. شاید شما وسایل برقی بوش را استفاده می‌کنید ولی همین مسأله کاهش محصولات برند بوش در ایران باعث شده که نگران پیدا کردن تعمیرکار باشید. با وجود نمایندگی بوش در رشت نباید چنین نگرانی به سراغ شما بیاید. خدمات زیر توسط نمایندگی بوش در رشت برای شما ارائه می‌شود:

  • تعمیرات در محل انجام می‌شود.
  • تمامی خدمات نمایندگی بوش در رشت با ضمانت نامه می‌باشد.
  • خدمات به صورت ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی و یا آنلاین ارائه می‌گردد.
  • در صورت اعتبار داشتن گارانتی وسیله برقی، تخفیفات لحاظ خواهد شد.
  • در پایان تعمیرات، باید تکنسین به شما فاکتور هزینه‌ها را تحویل دهد.
  • قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین می‌شود.
  • در صورتی که عیب سطحی باشد نمایندگی بوش در رشت شما را راهنمایی می‌کند بدون پرداخت هزینه، وسیله برقی را به راه بیندازید.

کلام آخر

تعمیرات لوازم خانگی تعمیرکار، مجموعه‌ای از افراد متخصص و مهندسین توانمندی است که تسلط کامل بر روی وسایل برقی بکو، بوش و مدیا دارند. بنابراین گروه تعمیرکار تمامی خدمات مربوط به نمایندگی بکو در رشت، نمایندگی مدیا در رشت و نمایندگی بوش در رشت را برای شما عزیزان ارائه می‌کند. با یک تماس می‌توانید به افراد حرفه‌ای دسترسی داشته باشید تا هر چه زودتر وسیله برقی شما را تعمیر کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان