ترفند‌های تضمینی برای افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام بعد از انتشار پست می‌تواند چه از نظر الگوریتم‌های اینستاگرام و چه از نظر فالوورهای شما، محبوبیت محتوای شما را اثبات کند.

ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام بعد از انتشار پست می‌تواند چه از نظر الگوریتم‌های اینستاگرام و چه از نظر فالوورهای شما، محبوبیت محتوای شما را اثبات کند. به همین دلیل اکثر کسانی که از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند همواره به دنبال روش‌های تضمینی برای افزایش لایک پست‌ها و استوری‌های خود هستند.

بالا بودن لایک به نوعی نشان می‌دهد محتوای شما مورد تایید کاربران بسیاری در اینستاگرام قرار گرفته است. روش‌های زیادی برای افزایش لایک اینستاگرام وجود دارد که شامل روش‌های رایگان و غیر‌رایگان است. استفاده از روش‌های با پرداخت هزینه مانند خرید لایک اینستاگرام در کنار روش‌های رایگان می‌تواند باعث رشد انفجاری پیج شما شود.

بررسی ۸ روش‌ افزایش لایک اینستاگرام رایگان و تضمینی

رقابت برای کسب درآمد بیشتر در فضای اینستاگرام، نیازمند داشتن مهارت و داشتن اطلاعات کافی در زمینه تعامل با مخاطبان است. افزایش لایک اینستاگرام و همچنین افزایش فالوورها از طریق ارتباط مؤثر با بازدیدکنندگان میسر می‌­گردد.

بنابراین لازم است تا روش‌های افزایش تعامل با مخاطبان را بدانید تا با جلب توجه آن‌ها تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری توسط آن‌ها را به حداکثر برسانیم. در این مطلب ما به معرفی این راهکارهای ضروری می‌پردازیم تا با استفاده از آن‌ها در هزینه‌های خود برای خرید خدمات اینستاگرام، صرفه‌جویی قابل توجهی کنید، پس با ما همراه باشید.

1. استفاده از محتوای با کیفیت تصویری و کپشن‌ها

منظور از محتوای با کیفیت، محتوایی است که چه از نظر متنی و چه بصری از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با توجه به نوع پیج و هدفی که از ساخت آن دنبال می‌کنید، از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت به همراه متن متناسب با علایق مخاطبان خود استفاده کنید.

تاثیر محتوای با کیفیت در افزایش لایک اینستاگرام

کپشن‌ها، محتوای بسیار مهم و تاثیرگذار هستند که در موفقیت پست‌های ارسالی سهم بسزایی دارند. نوشتن یک کپشن خوب، حرفه‌ای و البته مرتبط، می‌تواند باعث افزایش لایک اینستاگرام برای پست‌های پیج شما شود. بنابراین برای افزایش تعداد لایک پست‌های پیج در مرحله‌ی اول باید محتوای خود را از لحاظ فنی و ظاهری بهینه کنید.

2. تعامل با محتوای فالوورها و پیج‌های مرتبط

تعامل با محتوای فالوور‌ها به معنی پاسخ به نظرات و لایک کردن و پین کردن آن در زیر پست‌ها است. همچنین می‌توانید محتواهای جالبی که از طرف فالوورهای پیج برای شما ارسال می‌شود را بررسی کنید و بهترین موارد آن‌ را در پیج منتشر نمایید. فالوورها با دیدن محتوای خود ترغیب می‌شوند تا مطالبی را برای شما ارسال کنند. بدین ترتیب تعامل پیج شما به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد و باعث افزایش لایک اینستاگرام رایگان خواهد شد.

همچنین با لایک کردن و کامنت گذاشتن در زیر پست‌هایی که تعامل بالایی دارند، می‌توانید بیشتر دیده شوید و فالوورهای جدیدی را جذب پیج خود کنید. همچنین الگوریتم‌ اینستاگرام بر تعامل پیج‌ها نظارت دارد. تعامل پیج‌ها شامل پست‌های اشتراکی نیز می‌شود.

3. استفاده از هشتگ‌‌های مرتبط برای افزایش لایک اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌ اینستاگرام، به علت قابل جستجو کردن پست‌ها، عامل مهمی در رشد سریع‌تر پیج‌های اینستاگرام است. با هشتگ‌گذاری پست‌ها، کسانی که هشتگ‌های استفاده‌شده در پست شما را جستجو کنند، به محتوای شما دسترسی خواهند یافت. همچنین با استفاده از هشتگ‌ها در بیو و استوری، هدف پیج و نوع محتوا مشخص شده و بالا بردن میزان بازدیدکنندگان هدف‌دار در پیج، سبب افزایش لایک اینستاگرام می‌شود.

تاثیر هشتگ‌‌ در زیاد شدن لایک اینستاگرام

4. استفاده از همه قابلیت‌های اینستاگرام برای افزایش لایک

از استوری، ریلز و لایو به طور فعال استفاده نمایید. پست‌های خود را در استوری منتشر کنید و با استفاده از قابلیت‌های زیادی که در ریلز اینستاگرام ارائه می‌شود، ویو و لایک اینستاگرام را به حداکثر برسانید. همچنین به کمک لایو اینستاگرام، پشت صحنه معرفی محصول جدید که قرار است پست شود را به نمایش بگذارید تا فالوورها ترغیب به دیدن و لایک کردن آن شوند.

همچنین برای ترغیب بیشتر مخاطبان به دیدن لایو می‌توانید از خدمات خرید بازدید لایو اینستاگرام از سایت‌های معتبری مانند دکتر مجیک استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید تعداد بازدید کنندگان حاضر در لایو را افزایش دهید تا فالوورها تمایل بیشتری به حضور در آن داشته باشند.

5. استفاده از کال تو اکشن (Call to Action)

درخواست برای اقدام یا کال تو اکشن به این معنی است که از فالوورهایتان بخواهید تا اقدامی انجام دهند. این اقدام می‌تواند تشویق فالوورها برای تگ کردن یک دوست، درخواست لایک و کامنت گذاشتن برای پست در انتهای کپشن باشد.

یکی از راه‌های دیگر که به نوعی Call to Action به حساب می‌آید و سبب کاهش هزینه‌های خرید لایک اینستاگرام ایرانی می‌شود، برگزاری مسابقات برای افزایش نرخ تعامل است.

می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید پست را لایک کنند، در استوری پیج خود به اشتراک بگذارند و در زیر پست، چند نفر از دوستان خود را تگ کنند. در انتهای این مسابقه به قید قرعه برای چند نفر از کسانی که این اقدامات را انجام داده‌اند، جوایزی در نظر بگیرید.

6. استفاده از لوکیشن برای قابل جستجو کردن پست، به جهت افزایش لایک اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های موثر برای افزایش لایک اینستاگرام، قرار دادن لوکیشن در پست است. با اضافه کردن Location و قابلیت سرچ بر اساس موقعیت مکانی در اینستاگرام، پست شما در صفحات جستجو قابل نمایش می‌شود. بدین ترتیب دسترسی مخاطبان به پست شما بیشتر شده و شانس لایک خوردن آن توسط افراد بیشتری فراهم خواهد شد.

استفاده از قابلیت لوکیشن برای قابل جستجو کردن پست

البته باید در مورد استفاده از لوکیشن برای قابل جستجو کردن پست باید استراتژی داشته باشید؛ مثلا اینکه بدانید مخاطبان هدف شما بیشتر به چه مکان‌هایی علاقه‌ دارند؟

7. استفاده از محتوای ترند برای افزایش لایک اینستاگرام

محتوای ترند، محتوایی است که در آن برهه زمانی دارای محبوبیت زیادی است. این محتوا ممکن است موزیک، تصویر یا متنی باشد که در بین عموم مردم محبوبیت دارد. اگر مطالبی را در صفحه‌ی خود بروز و ترند نباشد، انتظار دریافت لایک زیادی از آن نداشته باشید. برای افزایش لایک در اینستاگرام باید به شدت فعال باشید و آخرین مطالبی را که در فضای مجازی ترند شده است را پوشش دهید. با این ترفند علاوه بر افزایش تعداد لایک‌های پست‌، فالوورهای زیادی جذب خواهید کرد و در هزینه‌های خرید فالوور اینستاگرام نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

8. داشتن تقویم محتوایی برای انتشار پست و استوری در زمان مناسب

در صورتی که تمام موارد بالا را رعایت کنید ولی به صورت نامنظم و در مواقع نامناسب به انتشار محتوا بپردازید، تمام تلاش‌های شما بی‌ثمر خواهد بود. یکی از موثرترین روش‌های افزایش لایک اینستاگرام، استفاده از تقویم محتوایی است.

داشتن تقویم محتوایی برای انتشار پست و استوری اینستاگرام

با ایجاد تقویم محتوایی، می‌توانید زمان انتشار پست‌ها را مدیریت کنید و از انتشار محتوای نامنظم و بدون برنامه جلوگیری کنید. همچنین با شناخت مخاطبان هدف خود و زمان بیشترین فعالیت آن‌ها در اینستاگرام، برنامه ریزی دقیق‌تری برای انتشار پست و استوری در زمان اوج فعالیت کاربران داشته باشید. با پیدا کردن این زمان‌های طلایی، تعداد لایک‌های بیشتری خصوصا در زمان انتشار محتوا دریافت می‌کنید.

خرید لایک اینستاگرام، روشی موثر در افزایش سریع تعداد لایک‌ها

با استفاده از ترفند‌هایی که در بالا ذکر شد می‌توانید به صورت موثر و تضمینی، آمار لایک‌های خود را افزایش دهید. اما گاهی اوقات نیاز است برای عقب نماندن از پیج‌های رقیب، با پرداخت هزینه، سرعت رشد لایک اینستاگرام خود را افزایش دهید.

خرید لایک اینستاگرام تضمینی و با کیفیت در کنار روش‌های بالا می‌تواند نرخ تعامل صفحه شما نسبت به رقبا افزایش دهد. البته در صورتی که از سرویس دهنده‌های نامعتبر اقدام به خرید لایک کنید، اینستاگرام می‌تواند آن‌ها را شناسایی کند.

خرید لایک اینستاگرام، سریع‌ترین روش افزایش تعداد لایک

البته در سایت‌های معتبری مانند دکتر مجیک علاوه بر خرید لایک، خدمات زیاد دیگری نیز ارائه می‌شوند که می‌توانند به رشد آمار پیج شما کمک بسیار زیادی کنند. برای مثال با خرید سیو اینستاگرام برای افزایش بازخورد پست، علاوه بر نمایش آن به افراد فالوورهای بیشتری از پیج شما، شانس ورود به اکسپلور برای آن پست را نیز افزایش می‌دهد.

کلام آخر

افزایش لایک اینستاگرام، موضوع مهمی است که تاثیر بسزایی در افزایش تعامل پیج و دیده شدن بیشتر آن دارد. این موضوع به دغدغه‌ی بسیاری از پیج‌ها و به خصوص صفحات بیزینسی تبدیل شده است. در این مقاله روش‌های موثر و تضمینی را بیان کردیم که استفاده از آن‌ها می‌تواند در بالابردن تعداد لایک‌ها به صورت ارگانیک، تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

استفاده از محتوای با کیفیت، ثبت لوکیشن، هشتگ‌های مرتبط و داشتن تقویم محتوایی و دیگر روش‌ها به صورت تضمینی می‌تواند در رشد آمار پیج، موثر باشد. اما روش دیگری نیز وجود دارد که در کنار روش‌های ذکر شده می‌تواند جایگاه صفحه اینستاگرام شما را تقویت کند. با خرید لایک اینستاگرام ارزان می‌توانید با صرف هزینه اندک، تاثیرات مثبت قابل توجهی در آمار لایک‌های پست خود مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان