انتخاب مردم حرف اول در سیاست هاست/ دولت کارآمد و باتجربه می‌تواند تحول اساسی ایجاد کند

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی و اساسی دارند و انتخاب آنها حرف اول را در سیاست های انقلاب اسلامی می زند.

انتخاب مردم حرف اول در سیاست هاست/ دولت کارآمد و باتجربه می‌تواند تحول اساسی ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در قزوین در نشست خبری با رسانه ها که در دفتر خبرگزاری مهر برگزار شد؛ گفت: 31 اصل قانون اساسی مربوط به اختیارات ریاست جمهوری بوده و رئیس جمهور و دولتی که تشکیل می‌دهد در همه عرصه‌ها دیگر نقش دارد به طوری که دولتی که کارآمد و باتجربه باشد می‌تواند تحول اساسی در اجتماع ایجاد کند.

وی با اشاره به سوابق و خصوصیات محمدباقر قالیباف اظهارکرد: قالیباف همیشه مرد میدان بوده و فعالیت در قرارگاه خاتم الانبیا، نیروی انتظامی، شهرداری و ریاست مجلس شورای اسلامی از سوابق وی می باشد که توانسته در این جایگاه ها خدمات ارزنده ای را ارائه دهد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه درب این ستاد به روی همه باز است، تصریح کرد: در حال حاضر برای هزینه‌های ستاد انتخاباتی قالیباف منتظر کمک‌های مردمی هستیم و در این زمینه مکان یا فرد خاصی را در نظر نداریم که در آینده مدیون کسی شویم و مجبور شویم بعد از رای ‌آوری احتمالی سهم‌خواهی افراد را تقبل کنیم.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: قالیباف تعامل بسیار مناسبی با همه جناح های سیاسی دارد و با شعار خدمت و پیشرفت عملگرایی خود را در همه زمینه ها ثابت خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان