انبار ۱۴۵ میلیاردی کالای قاچاق در قشم کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۴۵ میلیارد ریال لوازم بهداشتی و آرایشی و انواع کالای قاچاق از یک انبار در شهرستان قشم خبر داد.

انبار 145 میلیاردی کالای قاچاق در قشم کشف شد

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در محلات مختلف این شهرستان یک انبار و محل دپو انواع کالاهای قاچاق را در شهر درگهان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی شهرستان با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، تعداد هزار و 666 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، هزار و 655 جفت انواع کفش خارجی، 4 هزار و 100 عدد انواع لوازم جانبی گوشی، 190 دستگاه چراغ قوه دستی کوچک، 180 عدد طعمه مخصوص قلاب ماهیگیری، 30 قوطی یک لیتری روغن مارکbmw ، تعداد 200 دست پاسور، تعداد هزار عدد گیره مخصوص چوب لباسی، 89 دستگاه انواع ماشین ریش تراش و تعداد 10 هزار و 380 ثوب انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش تقریبی این محموله‌های قاچاق کشف شده از این انبار را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 145 میلیارد ریال عنوان کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان