هشدار صریح حسام الدین آشنا به پزشکیان و قالیباف /شاید انتخابات چندقطبی شود /کمپین داوطلبان با خود آن‌ها متفاوت است

حسام الدین آشنا در پاسخ به اینکه آیا از کاندیدای خاص حمایت می‌کند یا نه؟ گفت: معمولا مردم عادی در روزهای آخر تصمیم می‌گیرند.

هشدار صریح حسام الدین آشنا به پزشکیان و قالیباف /شاید انتخابات چندقطبی شود /کمپین داوطلبان با خود آن‌ها متفاوت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز قبل خبری مبنی بر مسئولیت حسام الدین آشنا در ستاد انتخاباتی مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 منتشر شد که وی با انتشار توییتی آن خبر را تکذیب کرد.

او درگفتگویی با جماران گفت: آن توییت تفسیر خاصی ندارد. من نظر خودم را به هر کسی که مشورت بخواهد می‌دهم و مطابق دیدگاه خود به کسانی که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، کمک می‌کنم.

وی در خصوص ایجاد فضای دو قطبی، گفت: از نظر من فضای انتخابات فعلا دوقطبی نیست و این امکان وجود دارد که حتی چند قطبی شود.

آشنا در پاسخ به این سوال که آیا امکان تکرار انتخابات 76 وجود دارد؟ گفت: هیچ انتخاباتی مانند دور قبل نبوده و هیچ دوره‌ای قابل تکرار نیست. انتخابات 1403 ویژگی‌های خاص خود را دارد که نمود اول آن؛ «تکثر نسبی داوطلبان» و «افزایش مشارکت عمومی» در همه‌ی نظرسنجی‌ها است. پس با دو مولفه تنوع نسبی در میان داوطلبان» و مشارکت خواهی بیشتر مردم، می‌توان نتایج متفاوتی را تصور کرد.

این سیاستمدار اعتدالگرا درباره‌ی حضور قشر خاکستری در پای صندوق رأی، افزود: وقتی مردم پای صندوق رأی می‌آیند که دو مسأله را باور کنند؛ یک، کاندیداها نماینده واقعی بخشی از اقشار اجتماعی هستند و مسأله دیگر این که حرفی که می‌زنند حرف خودشان است. اینکه کدام نامزد نماینده چه قشری از جامعه است، در میانه محافظه‌کاری نامزدها گم می‌شود. به نظر من، این شش نامزد موجود توانایی نمایندگی کردن قطعی و علنی از بخش‌های مختلف جامعه را دارا هستند، منتها اگر خود را باور کنند.

وی درباره کمپین 5+1 برای یکی از نامزدها، تصریح کرد: من این را یک کمپین ناموفق تلقی می کنم؛ البته در صورتی که خود داوطلبان باور نکنند! اما در صورت باور باید تاسف خورد.

آشنا در خصوص اینکه آیا پیش بینی می‌کند، قالیباف و پزشکیان دو گزینه آخر باشند؟ خاطر نشان کرد: این بیشتر از اینکه پیش بینی باشد یک برنامه انتخاباتی است. کسانی هستند که چنین برنامه‌ای دارند و آن را پیگیری می‌کنند. پزشکیان و قالیباف ظرفیت خود تخریبی بسیار بالایی دارند، چرا که تعارض منافع زیادی در درون ستادهای ایشان دیده می‌شود.

آشنا ادامه داد: فکر می‌کنم کمپین داوطلبان با خود آن‌ها متفاوت است. این تفاوت را در کمپین همه کاندیداها می‌بینم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از کاندیدای خاص حمایت می‌کند یا نه؟ گفت: معمولا مردم عادی در روزهای آخر تصمیم می‌گیرند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان