اختصاص ۳۸ شعبه از محاکم قضایی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی درچهارمحال وبختیاری

رئیس کل دادگستری استان از اختصاص ۳۸ شعبه دادیاری، بازپرسی، کیفری دو و تجدید نظر برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

اختصاص 38 شعبه از محاکم قضایی برای رسیدگی به  تخلفات انتخاباتی درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد رزم در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرصت کمی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است دستگاه قضایی استان ضمن رایزنی و تعامل با دستگاهها و نهادهای نظارتی استان تلاش دارد تا مولفه ها و شاخصه های مدنظر مقام معظم رهبری را از طریق تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در مرکز استان و شهرستانها عملیاتی سازد.

وی افزود: بدین منظور در هر حوزه قضایی شهرستان یک شعبه دادیاری، بازپرسی و یک شعبه کیفری دو به این امر اختصاص یافته است.

رزم بیان داشت: همچنین هفت شعبه محاکم عمومی بخش نیز وظیفه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را بر عهده دارد و در مرحله تجدید نظر هم یک شعبه برای این منظور لحاظ شده است.

رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد: انشاالله انتخابات پیش رو همانند تشییع پیکرهای مطهر شهید جمهور و همراهان ایشان باشکوه و پرعظمت برگزار گردد چراکه رهبر معظم انقلاب نیز تأکید فرمودند: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهداء خدمت است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان