پیشروی استان در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان/ کرمانشاه در جایگاه سوم کشور است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از پیشروی استان در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: استان کرمانشاه در جایگاه سوم کشور است.

پیشروی استان در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان/ کرمانشاه در جایگاه سوم کشور است

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان به موفقیت رسیده است.

وی با اشاره به شروع فرآیند ثبت نام و پذیرش مربی های جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان افزود: ششمین دوره جام باشگاه ها در فرایندی رقابتی آغاز شده و مرحله ثبت و پذیرش مربی با استقبال زیاد هم استانی های عزیز مواجه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از برگزاری مجموعه جشنواره های کتابخوانی در استان، ایجاد انس و الفت با کتاب، ترویج و توسعه کتابخوانی، توسعه عدالت فرهنگی و توزیعی در سطح استان، شناسایی، رشد و ارتقا ظرفیت های فرهنگی و گروه های مرجع کتاب است.

جلالی با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره جشنواره روستا ها و عشایر دوست دار کتاب و نهمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران گفت: تمام فعالیت های فرهنگی و توسعه و ترویج کتابخوانی با نگاه به کسب عنوان پایتخت کتاب ایران در حال انجام شدن است و امید است با همکاری دستگاه های مختلف در استان بتوانیم این عنوان را برای یکی از شهر های استان کرمانشاه کسب کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با بررسی های به عمل آمده استان کرمانشاه با رشد قابل توجه توانسته است از استان های پایین جدول در جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان به رتبه سوم برسد که این موفقیت را به فعالان فرهنگی و کتابخوانی استان تبریک عرض می کنم و امید دارم با همدلی و همراهی بتوانیم نام استان کرمانشاه را به عنوان استانی کتاب دوست و حامی فرهنگ در سایر جشنواره های ملی معرفی کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان