ماهان شبکه ایرانیان

مرگ دردناک مرد ۴۰ ساله در برخورد با قطار

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه قطار با عابر پیاده ۴۰ ساله در شهرستان ملایر، این مردنگونبخت جان خود را از دست داد.

مرگ دردناک مرد 40 ساله در برخورد با قطار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، محمدرضا شکوهی با اعلام این خبر افزود: در برخورد قطار ملایر با مردی 40 ساله، این شهروند ملایری به شکل دلخراشی جان خود را در دم از دست داد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: این حادثه در مسیر خطوط ریلی راه‌آهن در محدوده روستای «ده‌چانه» اتفاق افتاد که تنها مصدوم این حادثه به علت شدت صدمات وارده در دم جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: به‌ محض گزارش حادثه، اورژانس شهر زنگنه از توابع شهرستان ملایر به فوریت به محل اعزام شد که بعد از انجام معاینات بالینی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان ملایر متاسفانه به علت شدت صدمات وارده مصدوم در دم فوت شده بود.

به گزارش خبرآنلاین، استان همدان با داشتن 2 خط آهن مجزا به عنوان شاه‌راه‌ ریلی غرب کشور به حساب می‌آید، خط اول از راه آهن سراسری، تهران به استان مرکزی و سپس از ملایر(استان همدان) به کرمانشاه امتداد پیدا می‌کند، خط دوم نیز از مسیر تهران به ساوه و همدان به سنندج ادامه دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان