دعوت اقشار مختلف استان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار، امنیت، آرامش کشور و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران می شود.

دعوت اقشار مختلف استان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین،معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی حضرت ولی عصر( عج )خوزستان تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب امنیت ، آرامش و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و همواری مسیر انقلاب و تمدن اسلامی می شود.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با دعوت از اقشار مختلف استان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه افزود: حضور پرشور و بالای مردم پای صندوق های رای موجب اعتلای نظام، انقلاب و شادی دل رهبر عزیز و همه مظلومین جهان که چشم امید به ایران استکبار و استعمار ستیز بسته اند، خواهد شد.

این مقام نظامی در ادامه یکی دیگر از برکات شرکت پرشوور و مشارکت بالا در عرصه انتخابات را افزایش اقتدار کشور در عرصه های بین المللی عنوان کرد و افزود: انتخابات یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و تجربه بیش از 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات های مختلف سند گویای این ادعاست.

سرهنگ بابایی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که مردم عزیز و آرمان خواه، با حضور پرشور و حداکثری خود برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار کشور و استان عزیزمان خوزستان قهرمان و شهید پرور ثبت خواهند کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان