کاخ سفید: در روزهای آینده تسلیحات حیاتی به اسرائیل ارسال می‌کنیم

بر اساس گزارش رسانه ها، در پی دیدار فرستاده بایدن با مقامات رژیم اسرائیل، وزارت جنگ این رژیم روز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا در حال برنامه ریزی برای ارسال محموله های جدید تسلیحات از جمله مهمات حیاتی به اسرائیل در روزهای آینده است.

برت مک گورگ هماهنگ کننده امور خاورمیانه دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که در سرزمین های اشغالی فلسطین به سر می برد، اعلام کرد آمریکا در روزهای آینده تسلیحات و مهمات حیاتی به اسرائیل ارسال می کند.
 
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش رسانه ها، در پی دیدار فرستاده بایدن با مقامات رژیم اسرائیل، وزارت جنگ این رژیم روز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا در حال برنامه ریزی برای ارسال محموله های جدید تسلیحات از جمله مهمات حیاتی به اسرائیل در روزهای آینده است.
 
یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم اسرائیل در تل‌آویو با برت مک‌گورک هماهنگ‌کننده خاورمیانه کاخ سفید گفت‌وگو کرد. مک گورگ در این سفر از گفتگوهای جاری برای دستیابی به آتش‌بس در غزه و اقدامات امنیتی برای جلوگیری از قاچاق تسلیحات به فلسطینی‌ها آگاه شد.
 
در این بیانیه آمده است که مک گورک به گالانت گفت که تسلیحات حیاتی به اسرائیل تحویل داده خواهد شد که برخی از آنها در روزهای آینده ارسال می شود.
 
با این حال، مقدار یا نوع تسلیحاتی که قرار است به اسرائیل ارسال شود، مشخص نشده است.
 
از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه، ایالات متحده آمریکا مقادیر زیادی سلاح و مهمات به این رژیم ارائه کرده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر