پرسپولیس یک ستاره دیگر را از دست داد!

با وجود مذاکرات انجام شده از سوی پرسپولیسی‌ها، مهدی لیموچی در آستانه پیوستن به سپاهان اصفهان است!

پرسپولیس یک ستاره دیگر را از دست داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهانی‌ها از روز گذشته فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه رسماً آغاز کردند و گام‌های نخست را در بازار تابستانه با جذب محمدمهدی محبی و محمدامین حزباوی برداشتند تا 2 چهره شاخص فوتبال ایران در فصل آتی در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی باشند و کار خود را در تیم سپاهان اصفهان پیش ببرند. البته که گفته می‌شود رایزنی‌ها برای به خدمت گرفتن جواد آقایی‌پور هم نهایی‌شده و ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان به‌زودی رسماً به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان باشگاه سپاهان بعد از توافق با مورایس برای ادامه همکاری و منتفی‌شدن جدایی این سرمربی پرتغالی، مطابق خواسته‌های سرمربی باتجربه به دنبال تقویت فهرست تیم‌شان هستند و جالب آنکه مورایس به دنبال آن است تا با جذب ستاره‌های جوان ترکیب تیمش را چینش کند و میانگین سنی تیمش را کاهش بدهد؛ آن‌هم در حالی‌که در روزهای گذشته جدایی میلاد زکی‌پور و امید نورافکن از سپاهان قطعی شده و رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به همراه شهریار مغانلو هم در مسیر جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی هستند.

از عدم توافق پرسپولیسی‌ها تا ورود سپاهانی‌ها به معامله!

مهدی لیموچی، وینگر خوش‌تکنیک و گلزن آلومینیوم اراک از جمله پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بود که بعد از پایان فصل 03-1402، گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره آینده کاری او مطرح شد. در حالی‌که در روزهای اخیر، محمد رجاییان که در نقش مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک فعالیت می‌کند، اعلام کرده بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی برای جذب لیموچی هستند اما به نظر می‌رسد که معادلات در حال تغییر است و سپاهانی‌ها برای جذب لیموچی شانس بیشتری دارند و سرخ‌پوشان پایتخت نتوانسته‌اند انتظارات مالی باشگاه اراکی را برآورده کنند.

جمعِ جوانان زیر 25 سال در اصفهان جمع می‌شود!

مدیران باشگاه اصفهانی بعد از جذب محبی و حزباوی و توافق با آقایی‌پور، حالا به دنبال جذب یک بازیکن زیر 25 سال دیگر هستند و مذاکرات به صورت فشرده با مهدی لیموچی در حال انجام است. لیموچی تحت قرارداد باشگاه آلومینیوم اراک است و جذب این ستاره که در فصل گذشته 6 گل زد و 8 بار در نقش گل‌ساز درخشید، ماموریت دشواری به نظر می‌رسد که حالا سپاهانی‌ها با راهکاری ویژه به دنبال آن هستند تا این ستاره آینده‌دار فوتبال ایران را که سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه‌اش دارد، به عضویت تیم خود در بیاورند.

اعرابی و مرادی به آلومینیوم می‌روند، لیموچی سپاهانی می‌شود؟

سپاهانی‌ها برای دریافت رضایت‌نامه مهدی لیموچی، پیشنهاد معاوضه او با علی‌اصغر اعرابی و عیسی مرادی را داده‌اند. اعرابی در بازار زمستانه فصل گذشته از شمس‌آذر جدا شد و به سپاهان پیوست و مرادی هم فصل گذشته به صورت قرضی عضو تیم شمس‌آذر قزوین بود. در این میان گفته می‌شود که مذاکرات مسئولان باشگاه سپاهان با مدیران باشگاه آلومینیوم مثبت پیش رفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طلایی‌پوشان به‌زودی یکی دیگر از پدیده‌های فوتبال ایران را هم هایجک خواهند کرد و با او قرارداد 3 ساله امضا می‌کنند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان