کاهش ۶ درصدی ترددهای بین استانی در تیرماه امسال

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان براساس سامانه های حمل ونقل هوشمند به تشریح ترددها و تخلف های آن در تیر ماه امسال پرداخت.

کاهش 6 درصدی ترددهای بین استانی در تیرماه امسال

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: بر اساس تحلیل داده‌های دستگاه تردد شمار برخط منصوب در راه‌های استان، بیش از دو میلیون تردد بین استانی در تیر امسال ثبت شده 6درصد کاهش نسبت به ماه گذشته داشته است؛ اما نسبت به تیر سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان ،بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پالک خوانده شده توسط سامانه های پالک خوان ثبت شده که از ابتدای ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد سهم وسایل نقلیه غیر بومی در استان کاهش داشته است.

خزایی در خصوص سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راه های استان بیان داشت: براساس اطلاعات پلاک های رویت شده در تیر ماه، در مجموع بیش از 6 میلیون تردد رویت شده که از مجموع این ترددها، 25 هزار مورد انواع تخلفات ثبت شده است. وی تاکید کرد: تخلف "بیش از 50 کیلومتر بر ساعات" در این بازه، 152 مرتبه تکرار شده که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی ازسمت نهادها و مسئولین ذیربط است.

خزایی تأکید کرد: مردم در بازگشت از سفرهای خود، از هرگونه عجله و شتابزدگی در سفر خود اجتناب و در صورت نیاز به اطلاعات راه‌ها شامل مسیریابی، خدمات جاده‌ای، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها از اپلیکیشن 141 استفاده کنند و یا با شماره تلفن24 ساعته 141 تماس بگیرند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان