واکنش فرمانده کل سپاه به شهادت یک مستشار نظامی ایران در لبنان

فرمانده کل سپاه گفت: تلاش‌های سترگ و مجاهدانه آن شهید ارجمند برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

واکنش فرمانده کل سپاه به شهادت یک مستشار نظامی ایران در لبنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم " شهید میلاد بیدی " از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیرجنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان تبریک و تسلیت گفت.

بنابر گزارش مهر، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران 169)

شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیرجنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

تلاش‌های سترگ و مجاهدانه آن شهید ارجمند در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانی و کمک و همراهی با مجاهدان امت اسلامی در میدان مبارزه با رژیم جلاد، جنایتکار و اشغالگر صهیونی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

با تاکید بر شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مجاهدان مومن جبهه عظیم مقاومت اسلامی از جنایات اخیر رژیم سفاک و پلید صهیونیستی در منطقه بویژه غزه مقتدر، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان