مقصد غیرمنتظره برای ۲ گلزن استقلال در دربی

احتمال می‌رود که محمدحسین مرادمند و ارسلان مطهری راهی تیم‌های گل گهر و خیبر خرم‌آباد شوند.

مقصد غیرمنتظره برای 2 گلزن استقلال در دربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر حدود دو هفته دیگر آغاز می‌شود، این درحالی است که برخی از تیم‌های لیگ برتری همچنان با اسکواد ناقصی مواجه بوده و همچنان در تلاش هستند تا با تکمیل لیست خود با بهترین فرم فصل جدید را آغاز کنند.

به گزارش فرهیختگان، در این بین اما دو بازیکن سابق استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و ارسلان مطهری همچنان دوران بلاتکلیفی را سپری کرده و خبری از رونمایی این نفرات در تیم‌های جدیدشان نیست.

درخصوص محمدحسین مرادمند که البته با توجه به اینکه هنوز با استقلال قرارداد دارد باید او را بازیکن این باشگاه بدانیم، نوشته است که این بازیکن در تیررس تراکتور قرار گرفته و توافق لازم هم طی روزهای گذشته بین این نفرات به عمل آمده است.

این درحالی است که طی روزهای اخیر مرادمند به سیرجان و تیم گل‌گهر نیز لینک شده و درصورتی‌که استقلالی‌ها رضایتنامه این بازیکن را صادر کنند، احتمالا مرادمند راهی سیرجان خواهد شد. این بازیکن پیش از این نیز مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته اما توافق مجدد با گولسیانی و تمدید قرارداد با او، این امر را درنهایت منتفی کرد.

از سوی دیگر درخصوص ارسلان مطهری، بازیکنی که نیم‌فصل گذشته از استقلال جدا و راهی تبریز شد نیز اخبار حکایت از آن دارد که این بازیکن نیز مورد توجه خیبر خرم‌آباد تیم تازه صعودکرده به لیگ برتر قرار گرفته و این امکان وجود دارد او نیز برای ادامه مسیر فوتبالی خود راهی خرم‌آباد شود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر