بازیگر سریال اوشین درگذشت

همزمان با پخش دوباره سریال اوشین، خبری در خصوص درگذشت بازیگر این سریال مخابره شد، اما اصل ماجرا چه بود؟ اوشین درگذشت یا بازیگر مقابل او؟

بازیگر سریال اوشین درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با پخش دوباره سریال اوشین، خبری در خصوص درگذشت بازیگر این سریال مخابره شد، اما اصل ماجرا چه بود؟ اوشین درگذشت یا بازیگر مقابل او؟

سریال اوشین که دهه 60 و 70 از تلویزیون ایران پخش می شد، این روزها بار دیگر در حال پخش از شبکه تماشا است. اما خبر رسید یکی از بازیگران این سریال فوت کرده است.

اقتصادنیوز نوشت: هارو آکاگی که در این سریال نقش خانم هیزا را بازی می کرد درگذشت. این بازیگر که در سه سال اخیر از عوارض ناشی از ابتلا به پوکی استخوان و پارکینسون رنج می برد؛ سرانجام در بیمارستانی در توکیو به دلیل نارسایی قلبی از دنیا رفت.

 

هارو آکاگی در 1924 در منچوری به دنیا آمد و نخستین بار در 1940 مقابل دوربین رفت و با ایفای نقش در سریال بسیار محبوب «اوشین» به اوج شهرت رسید.

سریال «اوشین» علاوه بر ژاپن در شبکه‌های تلویزیونی حدود 70 کشور دیگر (از جمله ایران با نام "سال‌های دور از خانه" از شبکه دو) به نمایش درآمد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این بازیگر محبوب در 60 سالگی نیز به حضور پررنگ در عرصه بازیگری ادامه داد و سال 2013 در 88 سالگی در نقش اصلی یک فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت. به این ترتیب، کتاب رکوردهای گینس نام او را به‌عنوان مسن‌ترین بازیگر نقش اول تاریخ سینما ثبت کرد.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر