تجاوز به زن مسافر پس از بیهوش‌کردن او با دارو

چندی قبل زن جوانی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رفت و گفت: در یکی از خیابان‌های تهران ایستاده بودم تا سوار تاکسی شوم و به خانه بروم. در همین موقع یک خودروی عبوری پژو ۲۰۶ مقابل پایم ایستاد و من هم سوار شدم.

تجاوز به زن مسافر پس از بیهوش‌کردن او با دارو

به گزارش خبرآنلاین وی ادامه داد:در مسیر بودیم که ناگهان راننده غافلگیرم کرد و یک دستمال آغشته به دارو روی صورتم گذاشت و مرا بیهوش کرد. هنگامی که چشمانم را باز کردم، متوجه شدم او مرا آزار داده و در خیابان رها کرده است.

به نوشته روزنامه ایران سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از این شکایت، کارآگاهان خیلی زود وارد عمل شدند و در نخستین گام دوربین‌های مداربسته خیابان مورد نظر را هدف بازبینی قرار دادند. بدین ترتیب پلاک خودروی مورد نظر شناسایی شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت راننده را شناسایی کردند و متوجه شدند او در خانه‌ای در غرب استان تهران مخفی شده است بنابراین بلافاصله تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی راهی مخفیگاه مورد نظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد مسافرکشی اعتراف کرد.
سردار گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

21302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر