شوک بزرگ کلوپ؛ خداحافظی آقای معمولی از مربیگری؟!

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، تایید کرد که حتی حاضر نیست برای پیشنهاد انگلیس به مربیگری بازگردد.

شوک بزرگ کلوپ؛ خداحافظی آقای معمولی از مربیگری؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیا امکان دارد که دوباره یورگن کلوپ را روی نیمکت مربیگری ببینیم؟

به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ 57 ساله که دو بار به عنوان بهترین مربی سال جهان شناخته شد، در حال حاضر استراحت می‌کند و دور از فوتبال است. پس از 9 سال سخت در لیورپول، کلوپ در تابستان این باشگاه را ترک کرد.

حالا قهرمان لیگ قهرمانان در سال 2019 درباره آینده خود صحبت کرده است. در جریان گفتگو با مایکل لئوپولد در کنگره بین المللی مربیان در وورزبورگ، از کلوپ پرسیده شد که مارک کوسیکه به عنوان ایجنت او در حال حاضر چه پیشنهاداتی را دریافت کرده است.

کلوپ پاسخ کوتاهی داد و گفت: "هیچ. هیچ چیز از نظر شغلی وجود ندارد."

همچنین او کاملا این موضوع که در آینده دوباره مربیگری خواهد کرد یا نه را نه رد کرد و نه تایید کرد. او در حین گفتگو گفت: "من قرار است چند کار انجام دهم. برای انجام تنیس پدل و بازی با نوه‌ها خیلی جوان هستم. آیا این دوباره شامل مربیگری خواهد شد؟ من واقعاً در حال حاضر آن را رد می‌کنم. ببینیم چند ماه دیگر چگونه خواهد بود. در حال حاضر هیچ اتفاقی نمی‌افتد."

این پاسخ در واقع به این معنی است که کلوپ سرمربی جدید تیم ملی انگلیس نخواهد بود. نام او اخیرا چند مرتبه حوالی نیمکت انگلیس مطرح شد اما او همچنین پیشنهاد انگلیس را هم رد کرد: "اگر من بگویم «برای این پیشنهاد استثنا قائل می‌شوم» بزرگترین احمق جلوه دادن در تاریخ فوتبال خواهد بود."

کلوپ قبل از ترک لیورپول گفته بود که پس از سال‌های فشرده در لیورپول به استراحت طولانی‌تری نیاز دارد. شاید این مدت بیشتر از حد انتظار باشد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر