جوان ۳۴ ساله اصفهانی قربانی نزاع دسته جمعی در دامداری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سه متهم که در جریان یک نزاع، شهروندی ۳۴ ساله را به قتل رسانده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

جوان 34 ساله اصفهانی قربانی نزاع دسته جمعی در دامداری

به گزارش خبرآنلاین ازاصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی اعلام خبر درگیری منجر به قتل در یکی دامداری های اطراف شهرستان، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور ماموران پلیس در صحنه و بررسی های میدانی مشخص شد سه نفر با حضور در یک دامداری، فردی 34 ساله را در جریان یک درگیری به قتل رسانده و قبل از حضور ماموران به سرعت محل را ترک کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی توسط کاراگاهان پلیس هویت هر سه متهم این پرونده شناسایی و این افراد در چند عملیات کاملا هماهنگ در یکی از شهرستان های استان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از متهمان خاطر نشان کرد: متهمان به قتل به دلیل اختلافات و درگیری های قبلی با مقتول اقرار که با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح این افراد به قتل، برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر