متقاضیان ارز اربعین بخوانند/ دریافت کارمزد ممنوع شد

کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: دریافت هرگونه کارمزد و هزینه اضافی بیشتر از معادل ریالی ارز خریداری شده زائران ممنوع است.

متقاضیان ارز اربعین بخوانند/ دریافت کارمزد ممنوع شد

به گزارش خبرآنلاین؛از روز گذشته فروش ارز اربعین در 302 شعبه بانک ملی ایران، 2007 شعبه و باجه پست بانک، 280 شعبه بانک ملت، 221 شعبه بانک صادرات، 189 شعبه بانک سپه، 106 شعبه بانک تجارت و 63 شعبه بانک پارسیان آغاز شده است و طبق دستورالعمل ابلاغی، فروش ارز (اسکناس) به زائرین متقاضی اربعین حسینی، حداکثر به‌مبلغ دویست هزار دینار عراق، به هر زائر به‌نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران (ETS) است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در همین راستا چگینی، کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: دریافت هرگونه کارمزد و هزینه اضافی بیشتر از معادل ریالی ارز خریداری شده زائران ممنوع است و شعب اجازه دریافت هزینه اضافه و کارمزد ندارند و این موضوع به شعب هم ابلاغ شده است.


 

این مقام مسئول اظهار کرد: این امکان برای زائرانی که هوایی سفر می‌کنند فراهم است که علاوه بر ارز اربعین ارز مسافرتی را هم در فرودگاه بعد از گیت خروجی دریافت کنند در کل ارز اربعین منافاتی با ارز مسافرتی در سال جاری ندارد.

گفتنی است، معاون اقتصادی سازمان بازرسی هم از نظارت این سازمان بر نحوه پرداخت ارز اربعین به زوار خبر داد.

220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر