مدیر استان آذربایجان‌غربی: جزئیات تسویه مطالبات بیمه دی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

مدیر بیمه دی در استان آذربایجان‌غربی از تسویه مطالبات این شرکت بیمه‌ای با مراکز درمانی تا اردیبهشت ماه و بیمارستان‌های دولتی تا تیرماه خبرداد.

مدیر استان آذربایجان‌غربی: جزئیات تسویه مطالبات بیمه دی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر استان آذربایجان‌غربی گفت : در راستای کسب رضایتمندی مؤسسات طرف قرارداد و حسب دستور مدیرعامل شرکت بیمه دی و با توجه به بودجه تخصیص یافته ، کلیه مطالبات تائید شده مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت بیمه‌ای تا ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری، مطالبات دندانپزشکان و درمانگاه‌های دندانپزشکی، پزشکان پایش و مراکز ارائه دهنده خدمات بالینی در منزل تا ابتدای خردادماه و مطالبات بیمارستان‌های دولتی تا ابتدای تیرماه سال جاری تسویه و به حساب ذینفعان کارسازی شد.
وی افزود: امید است که با تعامل بیش از پیش بیمه دی استان آذربایجان‌غربی و مراکز و مؤسسات درمانی و با توجه به حمایت‌های این شرکت  از این مراکز شاهد خدمت رسانی و ارائه خدمات درمانی مطلوب به تمامی  بیمه شدگان این شرکت ،  علی‌الخصوص خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشیم.

انعقاد قرارداد درمان کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیمه دی

قرارداد درمان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی دوره 1404-1403 در حضور اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی و سعید ابراهیمی مدیر بیمه دی در استان آذربایجان‌غربی با شرکت بیمه دی منعقد شد.
در این جلسه که مدیر بیمه دی استان آذربایجان‌غربی، قائم مقام، معاون منابع انسانی و رئیس اداره رفاه و بیمه و درمان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی نیز حضور داشتند، قرارداد درمان کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای دوره 1404 – 1403 مبادله شد. شایان ذکر است برای انعقاد قرارداد درمان دوره 1404-1403 کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، پس از ارزیابی بیمه گران مجری معرفی شده از سوی وزارت نیرو ، بیمه دی توانست با بیشترین امتیاز در بین بیمه گران حائز شرایط انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گردید.

در ادامه این جلسه و در مراسم مبادله قرارداد، طرفین ابراز امیدواری کردند، قرارداد جدید با تعامل فی مابین منشا خیر و برکت برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب و ابواب جمعی بیمه دی گردد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر