هراس رژیم اسرائیل از پاسخ مقاومت/مقام صهیونیست، نقش تل‌آویو در ترور هنیه را تکذیب کرد

هراس از تبعات ترور رهبر فقید حماس، مقامات رژیم صهیونیستی را سردرگم کرده است، به طوری که یک مقام نظامی این رژیم، نقش تل‌آویو در این ترور را تکذیب‌ کرد.

هراس رژیم اسرائیل از پاسخ مقاومت/مقام صهیونیست، نقش تل‌آویو در ترور هنیه را تکذیب کرد

به گزارش خبرآنلاین، یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رسانه روسی «ریانووستی» اعلام کرد که اسرائیل مسئولیت ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را نمی پذیرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد رو زچهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود نیز اعلام کرد: این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت بار 9 ماه جنگ در غزه که منجر به قتل و عام ده‌ها هزار زن، مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌ورزد.

سپاه در بیانیه خود افزود: بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت بویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های «شهید القدس» دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر