بیانیه حزب الله در واکنش به ترور اسماعیل هنیه

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی بر عزم و اراده رزمندگان مقاومت برای ادامه راه جهاد می‌افزاید.

بیانیه حزب الله در واکنش به ترور اسماعیل هنیه

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا  در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است: شهادت رهبر بزرگ و مخلص و برادر عزیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به خانواده محترم و فداکار ایشان که ده‌ها شهید تقدیم کردند، تسلیت می‌گوییم.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان اضافه کرد: شهید اسماعیل هنیه از رهبران بزرگ مقاومت عصر حاضر بود که با شجاعت تمام در برابر پروژه سلطه‌طلبی آمریکا و اشغالگری صهیونیست‌ها ایستاده و جان خود را بر کف دستان خود گرفت و آماده فدا کردن آن برای هدفی بود که به آن اعتقاد داشت و همیشه در طول راه منتظر این شهادت بود.

به نقل از ایسنا در این بیانیه آمده است: شهادت اسماعیل هنیه بر سرسختی مجاهدان مقاومت در همه جبهه‌های مقاومت برای ادامه راه جهاد می‌افزاید و عزم آنان را در برابر دشمن صهیونیستی قوی‌تر می‌سازد.

جنبش حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد: از خداوند منان خواستاریم که این رهبر شهید بزرگوار و عزیز را در زمره شهدا قرار دهد و ایشان را مشمول رحمت خود قرار دهد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر حمله خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامتش در تهران به شهادت رسید.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر