پسری که مادرش را آتش زده بود در بیمارستان روانی بستری شد

ساعت ۹ شب پانزدهم اردیبهشت‌ماه زن جوانی با پلیس تماس گرفت.

پسری که مادرش را آتش زده بود در بیمارستان روانی بستری شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روزنامه ایران ،زن جوان گفت: همسایه‌مان به همراه پسر 36 ساله‌اش زندگی می‌کند، لحظاتی پیش صدای فریادهای زن میانسال را می‌شنیدم  که هر چه زنگ خانه‌شان را زدم کسی در را باز نکرد و ناگهان صدای زن همسایه قطع شد و صدای پسرش را شنیدم که می‌گفت می‌خواهم خودم را با اسید بسوزانم.
به دنبال این تماس، مأموران پلیس راهی محل شده و پس از صحبت با پسر جوان که قصد خودکشی با اسید داشت، موفق شدند او را از تصمیمش منصرف کرده و وارد خانه شوند. با ورود به خانه، آنها با جسد زن میانسال در حالی که با چاقو و پیچ‌گوشتی به قتل رسیده و تا حدودی به آتش کشیده شده بود مواجه شدند.
 در تحقیقات اولیه مشخص شد پسر جوان به خاطر مشکلات روانی چندین‌بار در بیمارستان بستری شده است. وی در تحقیقات گفت: صداهایی می‌شنوم که باعث می‌شود اعضای خانواده‌ام را اذیت کنم. حتی در بیمارستان روانی هم بستری بودم و بعد از مدتی که حالم بهتر شد، ترخیص شدم. زمانی که قرص‌ها را کنار گذاشتم، دوباره صداها به سراغم آمدند و به من ‌گفتند تو سالم هستی و مادرت دیوانه است. به من ‌گفتند باید مادرم را بکشم که من هم او را به قتل رسانده و جسدش را آتش زدم. می‌خواستم به زندگی خودم هم پایان بدهم که مأموران مرا دستگیر کردند.
به دستور بازپرس جنایی، متهم برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات انجام شده اعلام کردند متهم مشکلات روحی و روانی دارد و باید برای درمان در بیمارستان روانی بستری شود. با اعلام نظریه پزشکی قانونی، بازپرس محسن اختیاری دستور بستری متهم به بیمارستان روانی را صادر کرد.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر