فاکس‌نیوز: سرویس مخفی سخنرانی ترامپ را به تاخیر انداخت

رسانه آمریکایی گزارش داد سرویس مخفی ایالات متحده سخنرانی «دونالد ترامپ» در یک کنفرانس را به دلیل نگرانی‌های امنیتی برای مدت کوتاهی به تاخیر انداختند.

فاکس‌نیوز: سرویس مخفی سخنرانی ترامپ را به تاخیر انداخت

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، سخنرانی «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ایالات متحده در کنفرانس بیت‌کوین 2024 به دلیل نگرانی‌های امنیتی سرویس مخفی ایالات متحده به تعویق افتاد.

شبکه خبری فاکس نیویز امروز (سه‌شنبه) گزارش داد درست در زمانی که ترامپ در روز شنبه قصد داشت برای سخنرانی در این کنفرانس روی صحنه برود، سرویس مخفی به او این اجازه را نداد. مأموران این سرویس سپس 2 تن از شرکت‌کنندگان در مراسم را که از قبل تاییدیه امنیتی دریافت کرده بودند، از سالن خارج کرد.

سخنگوی سرویس مخفی اعلام کرد این 2 فرد به دلیل «رعایت‌نکردن پروتکل‌های ورود» از مراسم خارج شدند و ترامپ نیز تا زمان شناسایی و خارج‌کردن این افراد اجازه ورود به صحنه را نیافت. به گزارش فاکس نیوز، اشخاص بازداشت‌شده مورد بازجویی قرار گرفتند و پس از آنکه بی‌خطر بودن آن‌ها برای مأموران اجرای قانون محرز شد، آزاد شدند.

این پس از آن اتفاق افتاد که در 13 ژوییه ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی هدف اصابت گلوله قرار گرفت؛ گلوله‌ای که قرار بود به سر او اصابت کند، اما با چرخش ناگهانی سر ترامپ در هنگام سخنرانی، به گوش وی اصابت کرد. ضارب در صحنه توسط مأموران سرویس مخفی ایالات متحده به ضرب گلوله کشته شد.

در پی این حادثه، «کیمبرلی چیتل» مدیر وقت سرویس مخفی ایالات متحده ناچار به کناره‌گیری از مقام خود شد. او پیش از کناره‌گیری در جلسه استماع کنگره آمریکا گفت مسئولیت کامل این اتفاق را بر عهده می‌گیرد و آن را بدترین شکست عملیاتی نهاد تحت امر خود در دهه‌های اخیر دانست.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر