واکنش مسکو به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

وزارت خارجه روسیه سه‌شنبه شب به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت واکنش نشان داد و تاکید کرد که این حمله نقض فاحش قوانین بین‌المللی است.

واکنش مسکو به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

به گزارش خبرآنلاین؛ به نقل از خبرگزاری ریانووستی، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد و گفت که این حمله نقض فاحش قوانین بین‌المللی است.

منابع خبری سه‌شنبه شب از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

به گزارش ایرنا؛ ارتش اسرائیل مدعی شده که در جریان این حمله یکی از فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده است اما خبرگزاری به نقل از دو منبع امنیتی لبنانی گزارش داد که تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور فرمانده ارشد حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت شکست خورده است.

در همین رابطه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از یک منبع ارشد در حزب الله گزارش داد که تلاش برای ترور فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش شکست خورده است.

شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان اسرائیلی از ترس واکنش احتمالی مقاومت، به نیروها و آمبولانس‌های خود در شمال سرزمین‌های اشغالی دستور آماده باش داده‌اند.

شامگاه شنبه منطقه مجدل شمس در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه شاهد وقوع انفجاری بود که در پی آن 12 نفر کشته و شمار دیگری زخمی شدند. در پی این انفجار، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این انفجار ندارد.

برخی منابع رسانه‌ای نیز فاش کردند که علت انفجار در منطقه مجدل شمس، اصابت یک موشک پدافندی خود ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر