هر آنچه در رابطه با ماده آزمایشگاهی پیرن باید بدانیم

پیرن یک ماده‌ای است که در تولیدات رنگ و پیش سازه‌های مخصوص رنگ ساختمانی و غیر ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیرن یا بنزو( ای) یکی از مواد شیمیایی است که بلورهای زرد رنگی دارد و در آزمایشات و برای ساخت ترکیبات شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو در صنعت تولید محصولات شیمیایی و همچنین در صنایع تحقیقاتی و پژوهشی از این نمونه مواد شیمیایی استفاده می‌شود. اگر محقق و یا پژوهشگر شیمی و یا زیست شناسی هستید و قصد دارید در آزمایشگاه به تحقیق و پژوهش بپردازید، میبایست برای خرید این محصول از برند معتبر سیگما آلدریچ اقدام نمایید.

شرکت سیگما آلدریچ به دلیل آنکه مواد شیمیایی با فرمول‌های متنوعی را تولید می‌کند برای پیدا نمودن و جستجوی فرمول شیمیایی و یا محصول مد نظر شما کدهایی را تعریف کرده است. راهنمای پیدا کردن کد مواد سیگما می‌تواند به شما کمک کند تا محصول مد نظر را بیابید. سپس بعد از بررسی و تحقیق و در نتیجه مطالعه نحوه استفاده می‌توانید برای خرید محصول تان اقدام کنید. در این متن سعی داریم همه آنچه که شما نیاز دارید تا در خصوص این محصول بدانید را عنوان کنیم.

خرید پیرن از سیگما آلدریچ

اقدامات ایمنی در هنگام کار با پیرن

پیرن یا ماده شیمیایی که آن را با نام بنزو می‌شناسیم دارای چهار حلقه آروماتیک است. فرمول شیمیایی C20H12 متعلق به این ترکیب عالی آروماتیک است. ماهیت این ماده جامد است. رنگ ماده مد نظر زرد کمرنگ می‌باشد و در دمای ۱۷۹ درجه سلسیوس می‌توانیم آن را مذاب کنیم. این ماده در اصل اجزای قطران زغال سنگی است که همه ما آن را می‌شناسیم و از آن این ماده را جداسازی و تخلیه می‌کنند. ساختار تخت چند حلقه‌ای که متشکل از چهار حلقه آلی بنزن می‌باشد، فرمول شیمیایی این ماده هیدروکربن آروماتیک را تشکیل می‌دهد. به دلیل فرمول شیمیایی پیچیده و همچنین به دلیل ویژگی‌های شیمیایی این ماده بسیار سرطان زا می‌باشد و باید از دسترس عموم خارج گردد.

در زمان استفاده در آزمایشگاه‌های شیمی و زیست شناسی بهتر است با دقت از آن استفاده کنید و از لوازم و تجهیزات حفاظت شخصی PPE در حین کار، استفاده نمایید.

کاربرد این محصول در صنعت چیست؟

پیرن یک ماده‌ای است که در تولیدات رنگ و پیش سازه‌های مخصوص رنگ ساختمانی و غیر ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال نفتالین یکی از مشتقاتی است که به واسطه پیرن تهیه می‌شود. این نمونه مواد دارای جذب قوی هستند و به همین دلیل است که به عنوان یک ماده سرطان زا معرفی می‌شوند.

طیف سنجی رزونانس در خصوص چنین ماده‌هایی عنوان می‌کند که کوانتوم بالا و طول عمر این نمونه از ترکیبات سبب شده است که اسکیمرهای آن افزایش پیدا کند. افزایش اسکیمرها سبب می‌شود تا این محصول یک ماده سرطان زا معرفی شود.

کاربرد پیرن

راهنمای پیدا کردن کد مواد سیگما

شرکت سیگما آلدریچ یکی از شرکت‌ها و برندهای معتبری است که پیرن را تولید می‌کند. اگر قصد دارید مواد شیمیایی شرکت سیگما را به راحتی پیدا کنید، باید ابتدا راهنمای پیدا کردن موادشیمیایی cas no را بدانید. سپس بر اساس چنین راهنمایی برای پیدا نمودن مواد شیمیایی که مد نظر دارید، اقدام کنید. این موضوع به سرعت یافتن محصول شیمیایی شما کمک خواهد کرد.

کافی است در قسمت سرچ گوگل فرمول شیمیایی ماده یا محصول شیمیایی مد نظر خود را وارد کنید. در قسمت سرچ گوگل شما در شرکت سیگما آلدریچ می‌توانید کد مواد شیمیایی مد نظر خودتان را که در سایت به آن اشاره شده است مشاهده نمایید. از طرفی اطلاعات لازم در خصوص محصول مانند نام علمی، فرمول شیمیایی و موارد دیگر را نیز می‌توانید از طریق سایت معتبر سیگما آلدریچ دریافت کنید.

نحوه صحیح خرید محصولات شیمیایی برند معتبر سیگما آلدریچ

برای خرید پیرن یا هر محصول شیمیایی دیگر که در شرکت و برند معتبر سیما آلدریچ تولید می‌شود، کافی است بدانید از کدام سایت و از کدام شرکت معتبر فروش مواد شیمیایی اقدام کنید. شرکت دایا اکسیر بر آن است تا محصولات و مواد شیمیایی متنوع سیگما آلدریچ را با قیمتی استثنایی و با کیفیتی عالی به شما ارائه دهد. این شرکت یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش محصولات شیمیایی مختلف به ویژه محصولات شیمیایی شرکت سیما آلدریچ می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر