واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به تأسیسات بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد و گفت: مردم مظلوم اما مقتدر یمن تاوان حمایت شرافتمندانه خود از شهروندان و زنان و کودکان بی‌گناه غزه را می‌دهند.

واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی شنبه 30 تیر 1403، این حملات را که منجر به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی بندر الحدیده و شهادت و جراحت جمعی از مردم یمن شد، بیانگر خوی تجاوزکارانه رژیم کودک‌کُش اسرائیل توصیف کرد و نسبت به خطر تشدید تنش و گسترش آتش جنگ در منطقه‌ در نتیجه ماجراجویی های خطرناک صهیونیست‌ها هشدار داد.

وی تداوم کشتار و محاصره همه جانبه ساکنان بی‌دفاع نوار غزه را ریشه اصلی تنش‌های جاری در منطقه دانست و افزود: تا وقتی که تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه باریکه غزه ادامه دارد، آرامش به منطقه بازنخواهد گشت.

کنعانی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم، از جمله دولت آمریکا را مسئول مستقیم پیامدهای خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات در غزه و نیز حملات ماجراجویانه به یمن دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه از خداوند برای شهدای حملات امروز به بندر الحدیده یمن علو درجات و برای خانواده‌های آنها صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر شنبه 30 تیر 1403 شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند که در نتیجه این اقدام تا کنون 80 یمنی زخمی و دچار سوختگی شدید شده‌اند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این حمله توسط 20 جنگنده اف 35 و حامل صدها تن مواد منفجره انجام شده است.

همچنین به گزارش رسانه‌های یمنی، جنگنده های رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار داد که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر