نمایندگی فروش نرم افزار

اگر علاقه مند به داشتن نمایندگی فروش نرم افزار هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چون می‌خواهیم با شما درباره نمایندگی فروش نرم افزار فروشگاهی رایما صحبت کنیم.

نمایندگی فروش نرم افزار

اگر علاقه مند به داشتن نمایندگی فروش نرم افزار هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چون می‌خواهیم با شما درباره نمایندگی فروش نرم افزار فروشگاهی رایما صحبت کنیم.

رایما یک نرم افزار فروشگاهی کامل است که می‌تواند به فروشگاه‌های مختلف امکان مدیریت بهتر بخش‌های مختلف‌شان را بدهد. این نرم‌افزار برای سطوح مختلفی از کسب‌وکارها مناسب است و می‌تواند با مدیریتی هدفمند و سیستمی آن‌ها را به‌فروش بیشتر برساند.

ما در ابتدا کمی درباره چیستی این نرم‌ افزار، امکانات و قابلیت‌های آن صحبت می‌کنیم و سپس به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توان نمایندگی فروش آن را اخذ کرد.

نرم ‌افزار حسابداری فروشگاهی رایما چیست؟

رایما یک نرم‌ افزار فروش فروشگاهی است. این نرم‌ افزار می‌تواند به صاحبین فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط کمک کند که بتوانند فرایند‌های مختلفی را شامل:

  • خرید
  • فروش
  • انبار
  • مالی

را در فروشگاه خود مدیریت کنند. این نرم‌ افزار قابلیت‌های مختلفی را در اختیار صاحبان یک کسب‌وکار قرار می‌دهد. این نرم‌ افزار برای تمامی صنف‌ها قابل استفاده است و می‌توان نسخه‌هایی از آن را تهیه کرد که با ویژگی‌های یک کسب‌وکار بیشترین تطابق را دارند.

رایما توانسته در 5 سال حضور خود 12,300 فروش موفق از نرم افزارش داشته باشد و 8 شعبه در ایران احداث کند که آماری فوق‌العاده برای آن محسوب می‌شود.

نرم‌افزار فروشگاهی رایما چه نسخه‌هایی دارد؟

نرم افزار ویندوزی رایما برای فروشگاه‌ها ساخته شده و امکانات زیادی را در خود دارد. اما آنلاین‌شاپ‌هایی که فعالیت‌شان محدودتر است و باز هم نیاز به مدیریت دارند، می‌توانند از نسخه اپلیکیشن رایما کمک بگیرند که قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیارشان برای مدیریت قرار می‌دهد. این نرم‌ افزار موبایلی مناسب کسب‌وکارهای کوچک و خانگی ‌است که مراحل سفارش‌گیری تا کنترل لحظه‌ای وضعیت پرداخت را شامل می‌شود و یک پکیج کامل برای مدیریت است.

نرم افزار فروشگاهی رایما برای چه اصنافی مناسب‌تر است؟

افرادی که می‌خواهند نمایندگی فروش نرم افزار رایما را داشته باشند باید بدانند که این نرم افزار دقیقا برای چه حوزه‌هایی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

خصوصا اگر کسی بخواهد چنین نرم افزاری را پرموت کند باید بتواند ارائه‌ای بی‌نقص از آن داشته باشد. همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره اشاره کردیم این نرم افزار برای تمامی اصناف مناسب است اما اگر بخواهیم ریزتر به آن نگاه کنیم و وارد جزئیات شویم، 5 استفاده اصلی برای آن وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • عمومی: پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین نسخه از رایما نسخه عمومی آن است که می‌توان از آن برای بیشتر صنف‌ها استفاده کرد.
  • سوپرمارکت: این نسخه از نرم ‌افزار رایما برای سوپرمارکت‌ها شخصی‌سازی شده و می‌تواند به بارکدخوان، ترازوهای دیجیتال و کارتخوان به‌راحتی متصل شود.
  • رستوران و کافه: این نسخه از نرم افزار قابلیت‌های بسیار جذابی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها ارسال فیش به آشپزخانه و اتصال به کالرآیدی است.
  • پوشاک: فروشگاه‌های پوشاک مخصوصا کیف و کفش می‌توانند از این نسخه نرم افزار برای مدیریت بهتر استفاده کنند و فروش بهتری داشته باشند.
  • نوشت‌افزار: بانک بزرگ محصولاتی که در این نسخه آمده باعث می‌شود تا نوشت‌افزارفروشی‌ها از واردکردن دستی بسیاری از محصولات به سیستم رهایی یابند.

امکانات نرم افزار رایما شامل چه مواردی هستند؟

امکانات نرم افزار رایما را باید در 4 بخش معرفی کنیم. این 4 بخش شامل فاکتور، انبار، مالی و گزارش است. در هر 4 بخش امکانات بسیار زیادی وجود دارد و معرفی همه آن‌ها ممکن نیست اما در ادامه گزیده‌ای از این امکانات را خواهیم گفت تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

  • امکانات فاکتور: امکان ثبت، مشاهده و ابطال فاکتورهای فروش و برگشت از فروش، تعریف دسترسی سریع کالا و دیگر امکانات.
  • امکانات انبار: تعریف مشخصات کالا و خدمت، نمایش موجودی لحظه‌ای کالا و دیگر امکانات.
  • امکانات مالی: اتصال به تمامی دستگاه‌های کارتخوان، امکان تسویه فاکتورهای طرف حساب به‌صورت خودکار و دیگر امکانات.
  • امکانات گزارش: گزارش از خلاصه عملکرد روزانه، هفتگی، ماهانه، سال مالی جاری، گزارش کالاهای فروش نرفته و دیگر امکانات.

این نرم افزار را می‌توان در سطوح مختلفی تهیه کرد که شامل سطح پایه، متوسط و پیشرفته است. با افزایش هر سطح امکانات بیشتر و حرفه‌ای‌تری را به‌دست خواهید آورد. امکان ارتقا سطح در هر لحظه برای شما وجود خواهد داشت و مهم نیست که ابتدا چه سطحی از نرم‌افزار را تهیه کرده‌اید.

نمایندگی فروش نرم افزار رایما را می‌توان دریافت کرد؟

نمایندگی فروش نرم افزار فروشگاهی رایما را می‌توان به‌راحتی اخذ کرد. تمامی فعالانی که در حوزه بازاریابی و فروش نرم افزارهای فروشگاهی مشغول فعالیت هستند می‌توانند نمایندگی فروش نرم افزار رایما را داشته باشند. این دعوت به همکاری رسما ازطریق خود رایما انجام شده و دارای مزایای بسیاری است. شما می‌توانید با این شیوه بازاریابی تا 70درصد کارمزد فروش را مستقیما دریافت کنید.

با بستن قرارداد پشتیبانی شما کارمزد دریافت خواهید کرد. پشتیبانی نیز از دفتر مرکزی انجام خواهد شد. نصب و راه‌اندازی نیز از همین دفتر مورد انجام قرار خواهد گرفت. اگر شرایط چنین چیزی را دارید، نمایندگی فروش نرم افزار رایما یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

مزیت‌های کار به‌عنوان نمایندگی فروش نرم افزار رایما در چیست؟

شما با دریافت نمایندگی فروش نرم افزار رایما می‌توانید از جوایز فروش و آموزش رایگان بهره ببرید و لازم است بدانید که به سابقه کار نیز برای ورود به بازاریابی برای رایما نیازی نخواهد بود. نام‌نویسی و ارسال رزومه نیز به‌ساده‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، ورود به وب‌سایت رسمی رایما و ارسال روزمه‌تان ازطریق مسیر‌هایی ‌است که توسط رایما اعلام شده‌اند. شرکت مهندسی نرم افزار رایورز نرم افزار رایما را توسعه داده و با شما درزمینه امور بازاریابی همکاری خواهد کرد.

جمع‌بندی

برای دریافت نمایندگی فروش نرم افزار رایما تنها کاری که لازم است انجام دهید پرکردن فرم‌های مربوط به این همکاری است. نرم‌ افزار رایما یکی از بهترین نرم افزارها برای مدیریت فروش بوده و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد.

حالا که این فرصت به‌شکل رسمی در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید از سود حاصل از بازیابی برای این نرم افزار درآمد خوبی به‌دست بیاورید، این فرصت را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. از شما ممنونیم که تا انتهای این متن همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

منبع : https://www.raymasoft.com/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر