هیچ اعتباری از چهارمحال و بختیاری برگشت داده نشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مدت سه سال گذشته هیچ اعتباری از این استان به خزانه برگشت داده نشده است.

هیچ اعتباری از چهارمحال و بختیاری برگشت داده نشد

به گزارش خبرگزازی خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در نشست با شهرداران استان تأکید کرد: جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از سوی شهرداری‌ها در زمان مشخص ضروری است.

وی افزود: فصل جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و انجام کار در چهارمحال و بختیاری به‌علت شرایط جوی محدود است به‌همین منظور مسئولان نسبت به جذب اعتبارات برای سرعت‌بخشی در روند اجرای طرح‌ها اقدام جهادی داشته باشند.

حیدری به اقدام‌های مهم شهرداران در خصوص بهبود مبلمان شهری اشاره و تصریح کرد: در راستای بهبود وضعیت مبلمان شهری با توجه به تأمین اعتبارات ارزش افزوده، تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌ها و قیر رایگان از سوی دولت باید نهضت آسفالت در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: در سه سال گذشته گام‌های مؤثری در خصوص تأمین اعتبارات، تجهیزات و قیر رایگان شهرداری‌ها برداشته شد بر این اساس باید تحولی در خصوص معابر چهارمحال و بختیاری ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بهبود وضعیت معابر در کاهش تصادف‌های درون‌شهری تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت سیزدهم برای توسعه و تقویت فیبر نوری در استان‌ها گفت: تأمین زیرساخت فیبرنوری فرصتی برای توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

حیدری تأکید کرد: تاکنون شهرداری‌ها همکاری مناسبی با اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات چهارمحال و بختیاری داشته‌اند و این تعامل همچنان باید ادامه‌دار باشد.

وی افزود: فعالیت منظم کارگروه‌های پسماند و مدیریت حیوانات بدون صاحب به‌صورت منظم و اجرای دستورالعمل‌های موجود در این خصوص در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

حیدری در خصوص ورودی شهرهای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با یک برنامه‌ریزی اصولی امروز کارهای خوبی در خصوص بهبود وضعیت ورودی شهرهای استان انجام شده است که باید ادامه یابد.

وی در خصوص نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: نهضت ملی مسکن از یادگاران رئیس‌جمهور شهید است که در زمان کنونی پیشرفت خوبی دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به انبوه‌سازی مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرکرد، بروجن و فرخ‌شهر اشاره و اضافه کرد: شهرداری‌ها در خصوص صدور پروانه ساختمانی و رفع مشکل زمین در 43 شهر استان تلاش کنند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب برای استان از محل اعتبارات سفرهای استانی دولت گفت: تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی گلزارهای شهدا از محل اعتبارات سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در استان بود.

حیدری تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گلزارهای شهدا مهم‌ترین مرکز فرهنگی برای ترویج فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی بوده که به خوبی در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی یکی دیگر از کارهای مهم دولت سیزدهم را برطرف کردن تنش آبی در چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی امروز تنش آبی از شهرهای بن، سفیددشت، بروجن، شهرکرد و بسیاری از شهرهای استان برداشته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری فعال شدن طرح های نیمه تمام تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام و کاهش نرخ بیکاری استان از 14 تا 15 به هشت درصد از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در این استان است.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و پاسخ محکم آنان به یاوه‌گویی‌های دشمن یادآور شد: دشمن از هر فرصتی برای تبدیل آن به تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

حیدری خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، مردم‌داری و اخلاق‌مداری را از خصوصیت‌های دولت سیزدهم اعلام و اضافه کرد: تشدید انجام کار جهادی در چهارمحال و بختیاری تا آخرین روز خدمت ضروری است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر