شور و شوق فوتبالی را در قزوین حفظ می‌کنیم/تیم قدرتمندی خواهیم بست

سرمربی جدید تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد شور و شوق فوتبالی ایجادشده در استان قزوین حفظ شود.

شور و شوق فوتبالی را در قزوین حفظ می‌کنیم/تیم قدرتمندی خواهیم بست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مازیار زارع، سرمربی جدید تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در پایان نخستین جلسه تمرینی تیمش سخن می گفت با اشاره به دستاوردهای حضور این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور افزود: شمس آذر با عملکرد خوب خود توقعات را بالابرده که سعی می‌کنیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم و با تلاش زیاد همان روند را ادامه دهیم و شور و شوق فوتبالی را در قزوین حفظ کنیم.

زارع با تمجید از زحمات دقیقی برای این تیم ادامه داد: همین جا یک خسته نباشید به ایشان می‌گویم که سال بسیار خوبی داشت و امیدوارم در ادامه در تیم شهر خودم ملوان موفق باشد.

وی درباره وضعیت تیم تحت هدایت خود اذعان کرد: اولین روز تمرین است و تیم هنوز کامل نشده و امیدوارم طی یکی دو روز آینده این اتفاق بیفتد.

سرمربی جدید شمس آذر با تاکید بر لزوم ادامه روند خوب این تیم در لیگ برتر افزود: امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند و در آینده تیم قدرتمندی ببینیم.

زارع درخصوص نقل و انتقالات شمس آذر عنوان کرد: دوست دارم شاکله تیم حفظ شود هرچند کار سختی است ولی صحبت هایی با یکسری از بازیکنان شده که باید جلو برویم تا ببینیم طی یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی میفتد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از شمس آذر گفت: مردم قزوین همچنان پشت این تیم باشند و مسئولان هم حمایت کنند تا تیم بسیار خوبی روانه مسابقات کنیم.

زارع تاکیدکرد: هنوز جذب هیچ بازیکنی قطعی نشده ولی طی روزهای آتی خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی در پایان درخصوص پیش بینی خود از نتایج شمس آذر در فصل پیش رو و جایگاه این تیم در جدول اظهارکرد: هیچ مربی نمی‌تواند چیزی را پیش بینی کند ولی من و کادرفنی و بازیکنان و مجموعه باشگاه آمده ایم برای موفقیت باشگاه بجنگیم که امیدوارم همه پای کار باشند و مطمئنم این اتفاق میفتد و مردم هم کمک کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر