تولیت آستان قدس رضوی: خوارج اصحاب امام علی(ع) بودند اما مقدس تر از آن حضرت شدند/ قشر خاکستری ضدانقلاب نیستند/ بسیجی‌ها با قشر خاکستری ارتباط بگیرند

احمد مروی جوانان بسیجی و انقلابی را به ارتباط گیری با قشر خاکستری جامعه توصیه و ابراز کرد: قشر خاکستری ضد انقلاب نیست، آنان مسلمان و فرزندان همین آب و خاک هستند، لذا موظف هستیم با احترام و صمیمت با آنان ارتباط بگیریم و جذبشان کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی: خوارج اصحاب امام علی(ع) بودند اما مقدس تر از آن حضرت شدند/ قشر خاکستری ضدانقلاب نیستند/ بسیجی‌ها با قشر خاکستری ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای شورای بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند. احمد مروی نسبت به کمرنگ شدن نام و یاد امام خمینی(ره) در جامعه هشدار داد و تصریح کرد: متأسفانه گاهی در میان جریان انقلابی غفلت از توجه به تصویر، شعائر، بیانات، تبیین مبانی و مواضع امام راحل(ره) احساس می‌شود، باید مراقب بود که مبانی و حتی عکس امام در جامعه کمرنگ نشود؛ زیرا امام خمینی(ره) ریشه انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب امتداد امام هستند.

بنا بر روایت حوزه نیوز، مروی با اشاره بر اهمیت تبعیت از ولایت فقیه، عنوان کرد: راه مصونیت از آسیب‌ها حرکت در خط امام و رهبری است، جلوتر یا عقب‌تر از رهبری حرکت کردن، آسیب و انحراف است؛ خوارج اصحاب امیرالمؤمنین(ع) بودند اما مقدس تر از آن حضرت شدند در نتیجه حکمیت را بر آن حضرت تحمیل کردند و سپس آن فجایع و جنایات را رقم زدند.

وی خوارج، منافقین و داعش را نتیجه دور شدن از خط ولایت و اسلام حقیقی دانست و تصریح کرد: انقلابی حقیقی حتی یک گام جلوتر یا عقب‌تر از رهبری حرکت نمی‌کند و گوش به فرمان و همگام با ولایت است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه رهبری معظم اهل پرده ‎پوشی و مصلحت اندیشی‌های نابجا نیستند؛ عنوان کرد: در فرمایشات رهبری گزافه گویی، افراط و تفریط نیست و تک تک واژه‌هایی که بکار می‎برند حساب شده است، بنابراین در منویات، بیانات و تشخیص‌های ایشان نباید اجتهاد و تفسیر به رأی کرد و همان که فرمودند را باید اجرایی ساخت.

تولیت آستان قدس رضوی، جوانان بسیجی و انقلابی را به ارتباط گیری با قشر خاکستری جامعه توصیه و ابراز کرد: قشر خاکستری ضد انقلاب نیست، آنان مسلمان و فرزندان همین آب و خاک هستند، لذا موظف هستیم با احترام و صمیمت با آنان ارتباط بگیریم و جذبشان کنیم.

وی با بیان اینکه قشر خاکستری هدف توطئه ها و دسیسه های دشمنان هستند؛ به فتنه‌های دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن در فتنه‏ ها هیچ توفیقی به دست نمی آورد اما برای کشور زحمت ایجاد می‎کند؛ برای خنثی سازی دسیسه های دشمن باید با اقشار مختلف ارتباط برقرار و نسبت به توطئه های دشمن روشنگری کرد.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر