ساعت کاری این ادارات و بانک‌ها تغییر کرد/ اعلام جزییات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از کاهش ساعت کاری ادارات این استان به‌دلیل گرمای کم‌سابقه خبر داد.

ساعت کاری این ادارات و بانک‌ها تغییر کرد/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی پازوکی با اشاره به گرمای کم‌سابقه در لرستان، گفت: ساعت کاری ادارات و بانک‌های این استان روزهای یکشنبه تا جمعه هفته جاری به‌مدت دو هفته یک ساعت کاهش می‌یابد.

او اضافه کرد: کاهش ساعت کاری ادارات لرستان به‌دلیل ضرورت مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری برق خانگی و تأمین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی اتخاذ شده‌است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: تمام ادارات، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و سازمان‌های دولتی این استان مشمول کاهش ساعات اداری هستند.

اقتصادآنلاین نوشت: پازوکی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای دارای نوبت کاری شیفت‌گردان شعب منتخب بانک‌های عامل، مراکز و بخش‌های درمانی بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نیستند و فعالیت این مراکز به‌روال عادی است.

او بیان کرد: روشن و خاموش‌کردن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات لرستان موردتأکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی این استان به مدیران صنایع تأکید کنند تا برنامه‌های ابلاغی برای مدیریت مصرف برق را لحاظ کنند.

پازوکی متذّکر شد: صداوسیما و رسانه‌های عمومی لرستان به رعایت الگوی مصرف برق مشترکان خانگی توصیه کنند.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر