تعبیر خواب سرفه‌ از دیدگاه معبران مختلف

تعبیر خواب سرفه نشان می دهد که شما شکایتی از دیگران دارید. شما این شکایت را پیش فردی بزرگتر از خود می برید و اگر این فرد پیر باشد، مشکل شما رفع می شود.

تعبیر خواب سرفه‌ از دیدگاه معبران مختلف

همانطور که می‌ دانید دنیای خواب‌ها پر از نشانه‌ های گوناگون بوده پس در این بخش می‌ توانید با دنیای تعبیر خواب همراه ما باشید. در این قسمت برای شما علاقه مندان تعبیر خواب سرفه کردن و نشانه‌ های کلی آن را عنوان خواهیم کرد.

تعبیر خواب سرفه کردن

تعبیر خواب سرفه کردن چیست؟

با توجه به اینکه دنیای خواب‌ ها پر از نشانه‌ های مختلف بوده ما می‌ توانیم در این بخش با تعبیر کردن خواب‌ های مختلف به شما عزیزان کمک کنیم.

اگر فردی در خواب خود مشاهده کند که مدام در حال سرفه کردن است، چندین معنا می‌ تواند داشته باشد. با توجه به تعبیر خوابی که ابن سیرین در این زمینه ارائه می‌ دهد سرفه در خواب نشان دهنده شکایت شما می‌ باشد.

از دیدگاه تعبیر کنندگان سرفه انواع مختلفی دارد که هر یک تعبیرهای گوناگونی خواهند داشت. به عنوان مثال: سرفه‌ ای که همراه با خون باشد نشانه‌ای از باطل بودن خواب دارد.

نشانه های سرفه در خواب

اگر فرد خواب بین در خواب خود مشاهده کند که سرفه کردن او بلغم برآورد باشد، نشان دهنده این است که نزد کسی شکایت می‌ کند. شما از بلا و رنجی به سوی این فرد می‌ روید و شکوه و شکایت می‌ کنید و یا اینکه به سبب مالی که از او ضایع شده است از او دلجویی خواهید کرد.

سرفه‌ های خشک در خواب به این معنا بوده که شکایت شما محال و بیهوده است. در صورتی که سرفه شما صفرا برآور باشد، نشان دهنده مردی بدخوی است. اگر فردی پیش کسی بهتر از خود سرفه کند، نشان دهنده این بوده که شکایت و شکوه خود را به نزد فردی بالاتر خواهد برد. آهسته سرفه کردن نیز دلالت بر این دارد که غم‌خوار دین هستید.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی:

در ادامه تعبیر این خواب را از دیدگاه یک معبر برجسته ابراهیم کرمانی بررسی خواهیم کرد. از دیدگاه این معبر در صورتی که فردی در خواب خود را در حال سرفه کردن مشاهده کند، نشان دهنده شکایت وی از کسی می‌ باشد. اگر مشاهده کند که مدام سرفه می‌ کند دلالت بر ناتوانی او است. تعبیر خواب سرفه کردن بسیار  جامع بوده که آن را بررسی می کنیم. تعبیر خواب عطسه نیز نشانه هایی داشته که در لینک مطالعه می کنید.

تعبیرهای مهم سرفه

تعبیر خواب جابر مغربی:

مغربی نیز این خواب دارای تعبیر و نشانه‌ هایی می‌ باشد. اگر سرفه در گلوی او بماند و در صورتی که نتواند این سرفه را برطرف کند، نشان دهنده هلاکت او در زندگی است. اگر سرفه به نحوی باشد که منشا آن را پیدا کند و یا سرفه را یک فرد پیر و بزرگ انجام دهد به معنی این بوده که غم و اندوه او فرج پیدا می‌ کند.

اگر این سرفه را فردی جوان در خواب انجام دهد، نشان دهنده تاویل در فرج غم و رنج است. حالا بهتر است تعبیر این خواب را از دیدگاه امامان بررسی کنیم. از دیدگاه امام جعفر صادق که یکی از مبران برجسته اسلامی است. در صورتی که فردی در خواب ببیند که در حال سرفه کردن است، نشان دهنده این بوده از یک فرد پادشاه رنجی به او می‌ رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر