پشت پرده خبر ریزش معدن جاده چالوس چه بود؟

در شرایطی که خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از ریزش معدن در جاده چالوس و گرفتار شدن ۴ نفر حکایت دارد، اما بررسی‌های همشهری از هلال احمر البرز نشان می‌دهد که این خبر واقعیت ندارد.

پشت پرده خبر ریزش معدن جاده چالوس چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین،از ساعتی قبل خبری به نقل از رییس اداره مدیریت بحران فرمانداری کرج در فضای مجازی منتشر شد که از ریزش معدن در جاده کرج - چالوس خبر می‌داد. کورش جعفری گفته بود که بر اثر ریزش این معدن چهار نفر در آن گرفتار شده‌اند و تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شده اند.

همشهری در خبری نوشت:انتشار این خبر در شرایطی است که پیگیری همشهری از هلال احمر البرز نشان می‌دهد چنین حادثه‌ای در این ابعاد رخ نداده است. امیر عباس‌پور، معاون امداد و نجات هلال‌احمر البرز در این باره به همشهری گفت: کارگران معدنی که در این منطقه قرار دارد در حال رفتن به محل استراحت‌شان بودند که مسیر دچار ریزش و راه‌شان مسدود شد. در این حادثه فقط یکی از کارگران بر اثر ریزش از ناحیه پا آسیب دید و به هیچ فرد دیگری آسیب نرسید. ضمن اینکه دقایقی بعد از حادثه این مسیر با استفاده از یک بولدوزر باز شد. بنابر این خبری که مبنی بر گرفتار شدن 4 معدنچی در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر