واکنش نبی به شایعه دخالت قلعه‌نویی در حکم بیرانوند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران شایعه دخالت امیر قلعه‌نویی برای جلوگیری از محرومیت بیرانوند را رد کرد.

واکنش نبی به شایعه دخالت قلعه‌نویی در حکم بیرانوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فسخ قرارداد یک‌طرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و انتقال به تراکتور موجب شده تا سرخ پوشان پایتخت نسبت به شکایت از این گلر اقدام نمایند و به طور جدی پیگیر این مسئله باشند، اما در این بین شایعاتی هم پیرامون دخالت از سوی کادرفنی تیم ملی برای جلوگیری از محرومیت بیرانوند مطرح شد تا بتوانند او را در مرحله مقدماتی جام جهانی در اختیار داشته باشند.

به نقل از ورزش سه برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی در روزهای اخیر عنوان کردند که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال خواسته تا از محرومیت انضباطی بیرانوند جلوگیری شود که این موضوع به سرعت تکذیب شد.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه تضمین سرمربی تیم ملی به علیرضا بیرانوند برای تغییر باشگاه گفت: اختلافی بین طرفین قرارداد هست که در کمیته تعیین وضعیت پرونده‌ مفتوح و در حال رسیدگی است.

او تاکید کرد: باید موضوعی را الان مطرح کنیم. تعامل باشگاه‌ها و اهالی ورزش با تیم ملی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. موضوعی در رسانه‌ها هم مطرح شده بود که آقای قلعه‌نویی توصیه کرده پرونده مطروحه در کمیته تعیین وضعیت به نفع آقای بیرانوند ختم شود که این کاملا کذب است.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: اصلا سرمربی تیم ملی در این مسائل ورود و دخالت نمی‌کند. فدراسیون فوتبال ارکان قضایی دارد و هر فردی مدعی است این مسئله صورت گرفته، مستندات خود را ارائه دهد. مضافاً این قبیل موضوعات از طریق امور حقوقی فدراسیون پیگیری و نتیجه اعلام خواهد شد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر