۱۹۰۰ نفر در جشنواره شمیم خانواده سپاه شرکت می کنند

فرمانده سپاه لرستان گفت: رزمایش فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه با شعار رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم رضا و شهدای خدمت روز سه‌شنبه دوم مرداد ماه به میزبانی لرستان آغاز به کار خواهد کرد.

1900 نفر در جشنواره شمیم خانواده سپاه شرکت می کنند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار نعمت‌الله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 1900 نفر در قالب 45 رده جهت شرکت در جشنواره شمیم خانواده سپاه به لرستان سفر می‌کنند.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره افزود: در سطح کل سپاه چند سالی است در حوزه ورزش و در بحث ارتقا سلامت جسمی فرزندان و ایجاد روحیه نشاط خانواده‌ها و استعدایابی، ایجاد مودت بین فرزندان و خانواده‌های پاسدار اقدامات مهمی صورت گرفته که برگزاری جشنواره شمیم خانواده سپاه یکی از این اقدامات مهم است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که در این جشنواره از قرارگاه‌ها نیروهای دریایی، هوایی و زمینی سراسر کشور میزبانی می‌کنیم، گفت: هدف این است بتوانیم جوانان و نوجوانان سراسر کشور را با آداب و رسوم و فرهنگ غنی این استان آشنا کنیم.

وی با اشاره به این‌که زیرساخت‌های محدودی که در لرستان وجود دارد، گفت: در این جشنواره فرزندان پاسدار در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و آمادگی جسمانی به رقابت خواهند پرداخت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر